2010. október 5., kedd

gondolatok

igazság szerint még a buszon elgondolkodtam...
mennyire nem az sokminden, aminek látszik.
és mennyire fölösleges tud lenni a sok agyalás, a sok elméleti bölcselkedés, ha a gyakorlatban nem alkalmazzuk.
vagy azért mert nem merjük, vagy azért mert nem alkalmazható.
amíg csak elméletben életképes valami, nem kell azzal a fájó érzéssel számolni, mi van akkor, ha nem valósul meg az életben.
összedől az illúzió, és bizony az fájdalmas... minél tovább húzzuk annál fájdalmasabb.

az is az eszembe jutott, mennyi ezoterikus magyarázatot kitaláltam régen dolgokra, mennyit foglalkoztam azzal hogy a hátteret kutattam a megoldás helyett.
Persze biztos ennek is megvolt a maga értelme.
Ám most, a mostani időszakban pont ezeknek a gyakorlati részét élem, a gyakorlat lett fajsúlyosabb, az anyagi világ.
Érdekes, hogy mennyi minden más perspektívát kapott, nagyon szépek a dolgok elméletben, de a gyakorlat adja az igazi kézzel fogható eredményt, és minél többet foglalkozom vele, annál jobban tetszik!:-)
Sokáig nem vettem kézbe az életem irányítását, mert azt Isten teszi.
Persze, hogy ő, de én is az ő csatornája vagyok, ha ülök és várom a sült galambot (néhány kivétellel) nem történik semmi érdemleges.
Elszalad mellettem az életem.
Igenis bizonyos lépéseket meg kell lépni, nem léphet senki helyettünk, bizonyos döntéseket is meg kell hozni, és magunktól továbblépni, ha úgy érezzük amiben vagyunk, onnan nincs tovább.

Arra is rájöttem hiába mondogatja valaki hogy mennyire él, ha egyszer az a helyzet, hogy alig él.
Vagy csak a fejében létezik.
Vagy azt mondja, mennyivel több mint mások, okosabb, bölcsebb, ügyesebb, kora, neme, vagy akármije miatt...
Hiába mondogatja, nem feltétlenül lesz úgy.
Lehet hogy teremtőerővel vagyunk megáldva, de mások is, és van egy Nagy Terv is.
Nem jó ha ezek a teremtések, akaraterők ütköznek főként az utóbbival.
Az Élet helyrehozza önmagát. Mindig úgy alakul ahogy kell.

Persze hatalmunk van a magunk által kreált fantáziavilágban is élni, ez csak rajtunk áll.

Olyan nagyon képlékenyek tudnak lenni dolgok, és ha a gyakorlatban keressük az ezotéria állításait, a hermetikus tanokat, az összefüggéseket, szimbólumokat, talán több időt is eltöltünk vele, mint az elméleti ismeretek felfedezésével.

Úgy érzem most is nagy átalakító erők vannak jelen, és már érezhetően magasabb a rezgés.
Nem tudom ezt vajon a bennem zajló változások miatt látom, vagy kollektíve így van :-)
remélem mindkettő igaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése