2010. november 2., kedd

a 3 nap

jahj, mostanában tényleg alig jutok szóhoz itt.
:-)
egyre csak történnek-történnek a dolgok.
olyan jó volt ez a három napos kis szüni, nyugi, stb.
Persze a nagy részét Karcsival töltöttem ;-))
Annyira egy drága ember!
Nem mondom, voltak olyan napjaink - így hogy már majdnem mindegyiket együtt töltjük - mikor szinte minden nap veszekedtünk valamin.
Csiszolódtunk, sokszor nem volt kellemes...
Két erős egyéniség ha összekerül, hát igen.
Az is igaz, sokszor Ő volt az okosabb.
:-)
(okos enged, szamár hmm...... bőg! :-)))

Mostanra már rendesen összeszoktunk azt hiszem.
Olyan nemes gondolkodása van, (persze szerintem ez ellen tiltakozna:-)), de nem megjátszott, hanem zsigerből ilyen.
Igazságos, nagylelkű, érzelmes, okos és nyílt. Sokszor volt a mentőangyalom...
Nagyon meglódította az életemet a kapcsolatunk, mintha beültem volna egy száguldó vonatba, amin az utazás szuper jó, és úgy tapad a sínhez, hogy kisiklásnak szinte nincs is esélye.

Azért persze néha felhozza, hogy én milyen negatívan tudok állni dolgokhoz.
Mit mondjak, megesik...
De ilyenkor mindig rávilágít arra, lehet más szemszögből is nézni, anélkül hogy feladnám önmagam!

Tényleg csak dicsérni tudnám, pedig a hibáival is tisztában vagyok.
Ezért talán nem is írok semmi többet, mert ömlengésnek hatna :-)

Jó volt ez a 3 nap, sokmindent csináltunk, de még mindig sok az ami hátra van, kezdve a lakáseladásommal aminek most nekifekszem.
Olyan jó terveink vannak! Remélem sikerül majd őket megvalósítani! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése