2010. november 29., hétfő

egy régi méreg

Arra rájöttem már,hogy mindig az anyagiak miatt bukok ki.
Annyi mindent szeretnék venni, és ajándékba adni karácsonyra, hogy szinte megőrjítem magam vele. Hiszen a mostani helyzetben épp másra kell a pénz, másrészt egyre többen ébrednek rá, hogy nem is erről szól a karácsony.
Mégis... valahogy ott van, máshogy nehezen tudom kifejezni az érzéseimet és attól tartok hogy nem is értékelnék, talán csak páran.
Mivel anyagilag nem tudok eleget adni, ezért elégedetlen leszek, és kevésnek érzem magam.
Ha valaki adni szeretne valamit azt nem fogadom el, vagy csak úgy ha húzom a szám, mert úgy érzem, nem érdemlem meg.
Milyen mélyen gyökerező dolgok ezek!
Az anyagiak alapján ítélném meg magam mélyen belül, hogy mennyit érek?
(anyu tette ezt korábban, de nem tologathatom folyton magam előtt... változtatni kell!)
Karcsi rokonai, annyira kedvesek, tényleg olyan kis igazi család, jó, persze, mindenhol vannak gondok... de a lényeg nem ez.
Nekem szokatlan hogy úgy is elfogadnak hogy én úgymond nem adtam semmit... néha rosszul is érzem magam emiatt.
persze tudom hogy ez hülyeség, és hogy ők se azért adnak valamit hogy utána visszakérjék.
Márpedig én rögtön vissza akarnám adni... talán attól tartok hogy egyszercsak megkapom valakitől megjegyzésben, mennyit kaptam és semmit sem adtam úgymond.
(ez is egy régről hozott rossz beidegződés, és hülye dolog ilyet feltételezni ilyen kedves emberekről!)
Mégis, hiába tudom aggyal, hogy butaság amit gondolok, az érzés ott van, néha a síráshatárig is el tudok menni, annyira nem akarom hogy kedvesek legyenek velem.
Utána mindig várom a pofont is.... de csak nem akar jönni. :-)

Azt hiszem ideje máshogy hozzáállni, hogy szabadon tudjanak áramolni ezek az adok-kapok energiák is.
Anélkül hogy mínuszba érezzem magam... hiszen senki nem ír föl semmit, nem fogják leverni rajtam ("bezzeg hányszor ettél nálam" és hasonlók.. nem igazán tudom elképzelni, mégis ez a visszafogottságom igazi gyökere.)
Valahogy új még ez a helyzet, ez a közeg, ahonnan én jövök hogy folyton problémák voltak az anyagiakkal, családon belül is. Sőt főként ott!

De most új helyzet van, új emberekkel, egy gyökeres és szép változás.
Igyekszem helytállni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése