2010. november 11., csütörtök

problem solved

Azt hiszem a helyzet rendeződött.

Huh.
Tegnap tudtam beszélni minden érintettel, és sokkal jobb lett a végeredmény mint reméltem.
Az anyagi része is fontos, abban is előrelépések vannak, de ami még fontosabb, az az emberi része.
Úgy érzem az is rendbe jött.

Külön köszönöm a segítséget Izinek, és Áginak!
Sokat segített a leveletek, tanácsotok!!! :-)

Az én drága Kareszom is okosat mondott. :-)))
Nyugodt tud maradni, úgy is ha én forrongok, és nem rémítik el a "mélységeim".

Szóval végül jól zárult minden.. aminek nem kicsit örülök!
Remélem tartós marad...

2 megjegyzés:

  1. Örülök ennek a rendeződésnek Niki:)...
    izi

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök!!:-)
    És jobb lett a vége mint vártam.
    Köszönöm a jótanácsokat, sokat segítettek!
    Puszillak,
    Niki

    VálaszTörlés