2010. április 28., szerda

Hmm.

Ötödik elem nézése miatt nem tudtam tegnap írni :)
Pedig voltak történések.
Hugit nem engedik érettségizni matekból, mert elvileg rosszak a jegyei. Én szerintem inkább a tanár rosszindulata az ami miatt nem mehet....
Nem tudom normális-e az hogy legszívesebben gyök alá döngölném az önbecsülését, egy levélben amit iwiw-en küldenék neki..
Szerintem valahol normális, csak hát nem ez az út amin járok már... ez olyan régi - féle minta...
hogy ha bántják a szeretteinket akkor harapunk. Jójó, valahol jogos, de.... mindent visszakapunk az élettől amit valaha is adtunk.
Nem játszhatok Istent, aki majd megbünteti.
Azért személyesen biztos beszóltam volna egyet-kettőt.
Egyébként nem ártana már megreformálni úgy igazán az oktatási rendszert.
Hugi sulijában például főként arra mennek rá hogy megbuktassák a gyereket. Nem tudom mire jó ez, meg a pszichikai nyomás, és az elmúlt sérelmeik a gyereken való levezetése.
Egy tanárnak nagy felelőssége van, aki ezzel nincs tisztában és nem tud ennek a szellemében viselkedni az menjen inkább és lapátoljon szenet!
Igaz, kedves szőke Marcsi matektanárnő a Petőfi suliból Budapestről?

tisztában vagyok vele hogy a gyerekek sem piskóták, sose voltak azok. De ez benne van a pakliban, hiszen a TANÁRI hivatást választották ezek az emberek, akkor egyértelmű hogy nem minden gyerek egyforma, és elég nehéz feladat tanárnak lenni. Ezt tudták mikor elvégezték a tanárképzőt.

Huh de szívesen lealáznám ezt a szőke libát... többet föl nem kelne az egyszer biztos.
Addig kapargatná össze a földről széthullt önérzete morzsáit amíg már fel se bír többet állni.
valamiért értenék hozzá, ízekre boncolnám és elemezni kezdeném a legfájóbb pontjait tompa tűvel telibe szúrva.
Grrrrr....
De nem. Nem tudnám megtenni.
Biztos hogy nem.
Ez is van valamiért....
Úgyis megkapja amit érdemel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése