2010. április 26., hétfő

Vasárnap

Elég mozgalmas volt a vasárnapom :)
Vége lett a Hangdala énektanfolyamnak.. sajnos :( A Zene ünnepe, záróbanzáj volt vasárnap délután. :))
Hú, nagyon jó volt ám :))) ott volt Zsolti, Piroska, Hugi, Apu, és még sokan, alig fértünk be a terembe.
Kellett szólót is énekelnem, először végigfutott bennem hogy nemet mondok mint szoktam, de aztán lehetőséget láttam benne, úgyhogy miért ne :)
senki se várta el ott másoktól hogy most aztán produkáljon és legyen frankón tökéletes.
A "beszél a szél" c. dalt énekeltem, nagyon szép ám :)
az volt még fura hogy mikor említettem hogy szeretnék egyszer majd énekesnő lenni, végignéztem a termen és mindenki mosolygott és bólogatott.
enyhén zavarba jöttem és gyorsan le is ültem. :)
ennél egyértelműbb jelzést keveset kaptam ....

Délután itt volt Hugi, írtuk az etika érettségi munkáját. A válásról volt szó.
Nem kellett messzire menni hogy anyagot gyűjtsünk ;))

Este Yamato-ra mentünk Csabival és Lacival, a "Matsuri fiestá"-ra.
Épp hogy odaértem időre, tűrsarkúban futottam vagy két buszmegállónyit. XD (jellemző)
Huh hát nem semmi volt. Egyszer-kétszer azt hittem kiugrik a szívem , főleg mikor a nagy dobbal szórakoztak, az a kedvencem :)
Néhányszor betranszoltunk meg "flesseltünk" XD, 5. sorból nézve, hallva, érezve azért egészen más, mint a végéből.
Nem semmi volt az egyszer biztos :))

http://www.youtube.com/watch?v=u3c4aZUWVSQ&feature=related

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése