2010. április 28., szerda

Kicsit furcsa nap

Na azt hiszem megdöntöttem a pocsék nap-rekordomat.
ez a mai rémes volt.
A fele nap ettem(nem néztem mit), a másik felében meg sírtam.
Hogy miért, az rejtély számomra (egyelőre)
semmihez se volt kedvem, rámjött a reszketés és fázás délutánra.
olyan érzésem volt mintha valaki levetett ruháját felvettem volna... energetikai szinten....

úgy döntöttem beülök egy kád vízbe mert elegem volt az önsajnálatból.
jóga-pózokat próbáltam csinálni a kádban, több-kevesebb sikerrel :)))
(hogy miért, az is rejtély)
aztán egyszerre fekete lett a víz.. vagyis ilyen sötétlila, és úgy dobogott a szívem majd kiugrott.
na mondom leállni. ez itt nem az Átok 2010. És nem is a Kör 4.

egyébként nagyon yo volt :D
Most épp ánizsos füstölőt gyújtottam, (a vaníliás-narancsos elfogyott) és csak lazítottam, lazítottam.
nem kis megerőltetés kellett ahhoz hogy végre rávegyem magam a lazításra ...:)
Miért megy ilyen nehezen?

persze úgy gondoltam ez most egy tökéletes spa-s délután lesz, és majd mindjárt beolajozom magam a kádból kijőve.
Na igen, csak eldugult a lefolyó, és ömlött ki mellette a víz(elég khm kőkorszakian van megcsinálva, ilyen régi-vidéki-romantikus ház fílinggel a kád) úgyhogy nekiálltam kihúzgálni a csomókat a lefolyóból régi jó led-lámpám fényében egy őskőkorszaki csipesszel.
egy pár elveszettnek hitt műkincs feltárása után sűrűn emlegettem keresztre feszített megváltónkat :))))

befelé menet majdnem elkenődtem a csempén, sztem új értelmet adtam a fürdőszoba-szamba fogalmának XDDDDDD
(mostantól létezik ilyen, jó?)

Még a Csörgő őfőméltóságát is felcsörgettem, (LOL), igazából nem tom miért.. csak mert jó volt és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése