2010. május 21., péntek

Free-day

egész hamar lement ma az óra :)
kitöltöttünk egy pár személyiségtesztet, meg gagyi íráselemzőt is, van a csoportban egy grafológus, hát szegény nagyon kikészült a végére :D azt mondta hallgatni se bírja amit "jellemzés" címén mond a könyv a teszt megoldásánál.
Ma valahogy tök harmonikus volt minden. tegnap nem voltam ennyire jól, talán a napocskának is köszönhető :)
Tegnap az egyik csoporttársam látta hogy valami gubanc van és mondta, feltűnt neki hogy most nem ragyogok :)))
Ma viszont még a tanárnő se volt olyan unszimpi mint tegnap.
Ez mondjuk lehet köszönhető volt hogy a 17-es teremben voltunk újra, amit szeretek, levegős, tág.
A 18-as ahol voltunk tegnap-tegnapelőtt borzalmas szűk, levegőtlen. Ráadásul kívül ültem, és a nő folyton belemászott az aurámba, ahogy magyarázott. Megállt a padomnál, és szinte a székem mögé jött be, én meg egyre antiszociálisabbá váltam, és húzódtam arrébb, sztem a mellettem ülő Károly először nem tudta mi a gond, aztán valószínűleg rájött..
De ma minden királynő volt :))

Na kipróbáltam az illóolajos öblítést. Úgy döntöttem kókusz illatú ruhákat szeretnék úgyhogy azt használtam. Csak vizesen nem érződik hogy lenne bármilyen illata a víznek, úgyhogy csak csöpögtettem bele az olajat, már sztem a fél üveggel beleöntöttem, mert mikor megszáradtak a rucik, az egész lakás kókuszillatú lett :D

Tegnapelőtt még ugye esős idő volt, felvettem egy régi cipőmet, amit még Anyu adott anno. Sose hordtam, de bőr és nem ázik be, hát gondoltam kipróbálom.
Komolyan tiszta spanyolcsizma volt. :-S
Olyan szinten szétszorította a lábam, felvételkor nem éreztem, de egy pár óra után igen.
Most meg nem kicsit fáj a lábfejem, és néhol ki is áll valami pukli, mintha a cipő átrendezte volna a pici csontokat amik ott vannak...
Totál morbid.
Ha rosszul lépek eléggé belenyilall. Mindegy, majd meggyógyul :)
Hívott Zsolti, megyünk vasárnap próbaterembe VÉGRE VÉGRE VÉÉÉGREEEEEE!!!! :D
És jön mindenki, nagyon-nagyon várom már!!!!
Nemsokára indulok Csabihoz, mert szegénykém megfázott, remélem fel tudom dobni picit :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése