2010. május 19., szerda

ma

Picit elfáradtam.
Nem szoktam én hozzá a minden nap 6-kor keléshez :)
Ma kommunikációs tréning óra volt. Piszok jót nevettem magamban mikor sétáltam szünetben az utcán, hogy tiszta jó, kommunikációs tréningen vagyok és szóltam vagy kétszer 4 óra alatt XD
Főként a tanárnő beszél. Úgy tűnik neki van tréning :D
Amúgy a csapat nagyon jó! Iszonyú jófejek :) Én vagyok a legfiatalabb azt hiszem..
És vannak morgósok meg okosok, meg minden de valahogy mégis jó így.
A tanár amúgy azt hiszem nemigazán csíp engem. Valahogy mindig kihagy, nem oszt papírt, úgy kell szólni a mellettem ülő Károlynak :), hogy én nem kaptam.
Aztán ki tudja lehet paranoid vagyok.
ja volt még egy vicces beszólás, amkor a kézfogásról volt szó még tegnap.
Ne fogjunk kezet túl keményen, de úgy se mint a "fonnyadt hal ami beleáll a tejfölbe" XDDDD
Ééés ittam folyékony tiramisut :) eddig mint süti ismertem, most meg lé-ben meg is ihattam.
Holnap a mogyorós-csokit próbálom ki. Jó kis kávéautomatájuk van.
Tök jókat tudok beszélgetni viszont szünetben a többiekkel. Eddig ez se nagyon ment.
Pontosabban soha nem ment. Nikike mindig különc volt, Nikike elmászkált egyedül, Nikike nem vegyült senkivel.
Nikike félt hogy rosszat mond, vagy nem fogadják be.
De mostmár nem. Nagyon érdekes az is ahogy kirajzolódnak a családi hátterek, annak a leképeződései a személyiségben, a megnyilvánulásokban.
És mennyivel jobb mindenfajta ítélkezés nélkül figyelni másokat.
Sokkal több mindent lehet megtudni. :)
Ahogy azt is megtudtam hogy a "Nem vénnek való vidék"-ben az az őrült aki királyul játszik, a gyilkos, igazából egy tuti pszichopata.
Szóval ha valakit érdekel egy igazi pszichopata lélektana, és hogy mik a jellemzői a film faszán bemutatja. :P Tényleg nagyon parás a csávó.
Na jó ezt most elvicceltem, de mindenesetre érdemes megnézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése