2010. május 2., vasárnap

Hétvége

Pénteken volt Hugi és Öcs ballagása :)
(ez úgy lehetett, hogy Öcs 0.-os volt, amúgy majdnem két év van köztük)

Igazából jó sok minden történt, amit még helyre kellett tennem, szóval nemigen jutott időm az írásra, meg valahogy... nem is volt rá indíttatásom.

Nagyon jól sikerült a ballagás :)
8-an voltunk, sőt, kis időre 9-en, Öcs, Húg, Apu, Anyu, Évi, Böbe, Cinti, én, és kicsit beugrott István, apu testvére.
Azt hiszem megdolgoztam a kajáért :)))
Évi mosogatott, én a kaját csináltam, Hugi félig volt jelen, másik félben cigizett ehh...:), aztán terítettünk, és hami :))
Az volt a jó hogy nem volt vita. Egy-két csípős megjegyzést azért elsütöttek, de úgy egészben, harmonikus volt ez az "összeröffenés", amire még nem volt példa ide s tova 26 éve.
Szóval mondhatni mindenki naaagyon-naaagyon ügyes volt :)

Másnap valahogy olyan üresnek éreztem magam.... hülyeség, tudom.
Csak valahogy szerettem a nyüzsgést, tetszett hogy az eddig megtanultaknak hasznát láttam, hogy tudtam félreértésből adódó bontakozó vitát elsimítani, mindenkihez objektíven hozzáállni.
Jó volt látni hogy igazából mindenki vevő volt erre. Azt hiszem még nem fenntartható véglegesen, mert ugye én is hullámzom, mások is, fejlődésben vagyunk :)
És így néha vannak jobb máskor "rosszabb" pillanatok.

hihetetlen mennyit számít, az ember hogy áll másokhoz, önmagához...
maga a kisugárzás. rólam sokszor mondták hogy meg se kell szólalnom, olyan erősek a gondolataim,érzéseim, azonnal reagál rá szinte a másik, mert megérzi a tudatalattija.
Én meg sokszor nem is értettem, miért ellenségesek velem, pedig végülis én hoztam ki belőlük.
Mostmár nem ez a helyzet, szerencsére. Vagy csak nagyon ritkán - így pontosabb.:)

Az is világos hogy először magamban kellett helyrerakni a dolgokat.
Nem oszthatom az észt úgy hogy nem tudom miről beszélek.
Szép hangzatos szentenciák lennének 0 tartalommal. Rizsázni sose tudtam jól...

találtam ma egy jó könyvet a Libri-ben. Az a címe hogy "Minden gyógyítható" :)
Megpróbálom majd megszerezni.
Nagyon szimpi volt az amennyit olvastam belőle. általában szimpátia alapján döntök a könyvekről is. Mit olvasok, mit veszek meg.
Ezért elég változatos a "könyvtáram" :P

Apu jön hó végén, egy hétig(!) itt marad, Mariussal, a féltestvéremmel együtt :))
Már nagyon várom. Most fogom megismerni. 19 éves :) biztos jól kijövünk.
Addig fel kéne turbóznom a francia-tudásom :)

Most nemsokára megyek aludni :)
Még azért várom haza Évit, mert most nálam lakik egy darabig. Alkotunk, alkotunk :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése