2010. május 7., péntek

Koncert

Ma volt a HangDala koncert :)))
most értem haza róla.
jaj nagyon jó volt :))))
igazából főként Zsolti miatt mentem, de mindenki szuper volt ám!!!
És hát Zsolti!!! fuuuh, a Hallelujah naaaagyon tuti, még sose hallottam kiengedve a hangját, nem semmi :))) Tök büszke vagyok hogy vele fogok egy zenekarban játszani!
(remélem nem olvassa ezt, még el talál szállni XD)

Persze Sándor is remekelt, mert miért is ne :)
fogalmam sincs honnan szedi az energiáját, de kifogyhatatlan az biztos :)
Meg a wasabis mogyorónak is kirobbanó sikere volt (és az orrunkat is tisztíccccsa :D)
Tök egzotikus, nyammm!
Szal jól éreztem magam :)
és végre megkóstolhattam a Piroska -féle almás-sütit, amiről dal is íródott már!
(teljesen érthető módon, mivel isteni volt!!! Le a kalappal előtted, Pircsi!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése