2010. június 9., szerda

Hát ez a ma...!

Ma elég érdekes napom volt.
(és még nincs vége :D)
Az órán végig excel-es feladatokat vettünk, ami még nem is lenne gond, de marha sok volt, és a végén már valami átlagos-százalékos-ha-függvényt kellett csinálni a feladat szerint, ami még a tanárnőnek is meghaladta a tudományát :)
Nekem már jojóztak a szemeim komolyan az agyam meg laposkúszásban közlekedett. :D

Elmentem a BKV központjába, leadtam az én önéletrajzomat, meg Astiét, valami tesztet kellett kitöltenem, angolul hogy mondanék dolgokat, meg volt számolási feladat.
Azon megmosolyogtam magam, mert 3 számjegyű számmal kellett szorozni 4 számjegyűt és nem lehetett használni számológépet.
Ülök, nézek, ülök, nézek, mondom ez így nem lesz jó, azért csak jártam már általánosba :DDD
Végülis sikerült megoldani, nagy örömömre :))
Majd értesítenek. Rendi.

Hazafelé ketten leolvasták hangosan a lapockámról az idézetet :D, egy pasi fel akart szedni a parkban, az utcán meg egy idős nénire rámosolyogtam, mire nekiállt tapsolni és nevetni, és azt hajtogatta hogy "nahát"... :-S :D
Én meg gondoltam biztos be van szívva, és gyorsítottam (már amennyire a magassarkúm engedte, mert ma abban mentem). :)))
csak enyhén jöttem zavarba egyébként.
Gyorsan megnéztem, de nem lógott a farosomból wc-papír, a fél mellem se kacsintott ki, egyéb vicces dolgoktól is mentes voltam épp. (mázli)
Fogalmam sincs minek örült ennyire, ez örök rejtély marad :))
Azért aranyos volt. :)))

2 megjegyzés:

  1. Szia Niki...ez egy csodálatos nap...jó volt olvasni:-)...írj sokat.
    Szeretettel,
    izi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Izi!
    Tényleg az volt :)
    Írok én... :) ahogy bírok.
    csodás napot!Puszi!
    Niki

    VálaszTörlés