2010. július 22., csütörtök

csüti



Kezdem egyre jobban élvezni a melót!:)
Habár ma félreküldtem három borítékot házon belül, de mostmár teljes a lista hogy mit hova kell küldeni, így már nem tévedhetek később.
Nagyon aranyos az irodavezetőnk, helyrehoztuk gyorsan, és nem is lett gond belőle. :)
A kolleganőm ma is rámförmedt egyszer, de már kezdem megszokni.
Abszolút nem veszem fel, csak felszínesen érint. ("mondtam én valaha olyat hogy ......-t lehet csinálni?") :))) Mondom nem, de azt se mondtad hogy nem lehet. - ez vagyok én általában.
Jól elvagyunk. :D
Valahogy nem látom bunkónak, általában kedves, bár sajnos nem tartja sokra magát.
Tudom hogy ez hozzá tartozik még, sokat beszélgettünk, elég zúzós családi háttere van, elmesélt sokmindent.
Még tegnap összebarátkoztam a földszinti recis lánnyal, nagyon jófej csajszi, szoktunk beszélgetni ebédszünetben.
Neki is van tetkója, egy pár és ő is eltakarja :))))
Azt mondta rögtön kiszúrta hogy nekem is van :P
na mondom klassz, ennyire látszik?
Őt nem engedik olvasni, net sincs nála, 12 órát ül bennt, 450-es nettó órabérért... úgyhogy most keres melót, remélem talál valami nagyon szuper munkát, neki valót!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése