2010. július 19., hétfő

Lupa lupa

Na, hazaértem végre :)
Néha alig akarom elhinni hogy egy nap alatt mennyi minden történhet.

Hugoméknál voltam, Akván.
Az ottlétem többségében szörnyen éreztem magam, néha jól.
Nehéz higgadtan beszélnem erről. Az a gond, hogy magamra vettem az ő gondjaikat is szépen.
Próbáltam megoldani.
De eleve kudarcra ítéltem magam, mivel nem tudom megtenni.
Próbálok nem a rossz dolgokra figyelni... de... egyszerűen halványlila lódobogásom sincs, hogy vegyem észre a jót, ha százfelől ömlik a negatív.
pl. ha tegnap nem megyek, nincs mit enniük a tesóméknak. Úgy felhúztam ezen az agyam, hogy legszívesebben ott helyben megraktam volna apámat.
Majdnem megette öcsém adagját is amit félretettünk, arra is ugrottam.
Aztán meg csodálkozom magamon, mi a fene van velem?? Nem szoktam így reagálni.

Öt óra felé elmentünk Hugival meg Rékáékkal strandolni, de ... valami ott se volt kóser, valahogy a levegőben volt valami feszültség vagy nem is tudom.
A vízben már jó volt :)))
Alig vártam... a Lupa-szigetre mentünk, vagyis ott a bányatóhoz.
Át akartam úszni a tavat, de nem akart senki velem jönni, egyedül meg azért nem mertem volna... úgyhogy csak félig úsztam át, kitűztem a célt, és mentem mint a gép egy idő után.
Már sípolt a tüdőm, begörcsölt a lábam, meg minden bajom volt, de úsztam előre, utána meg kifeküdtem a partra, és nagyon büszke voltam magamra.
Azért nem vagyok mindig ilyen katonás, jól elhülyültünk a vízben :)
Csináltam egy rakás fotót, utána sikerült megúsztatnom a mobilomat :DDDDD
Szóval most szárad.... remélem túléli. És a képek is.
Kértem a tavacskától szív alakú követ a szívemnek, és kaptam is egy fehéret :) Nagyon szép!

Jócskán estére értünk haza, Öcsémmel volt egy érdekes tanulmány-vitánk, annyira eltérően látjuk a dolgokat, én - úgy érzem - nem képviselek szélsőséget, ő viszont egyre ingerültebb lett.
Később rájöttem, hogy ha beszélgetek vele picit, és hagyom kibontakozni, utána ő is rugalmasabb. Talán mert figyelt rá valaki úgy igazából?

A jó hír, hogy szerettem volna elmenni strandra még a nyáron és el is jutottam :)
Meg fekete egyszerű naci is kellett, és Réka adott egyet ami tökéletes volt rám.
annyira jó mikor gyakorlatban is működik az, hogy kívánok valamit, és megvalósul.

Igeeeeeeen ,igen, igen igen, juhuhúúúúú!!!:)
Túlélte a telóm a vizet!!!!
És megvannak a képek is!!!!! Köszönöm, köszönöm!!!!:DDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése