2010. július 29., csütörtök

Deja vu

Hú aztamindenit. Most aztán tényleg kész vagyok.
Kaptam most egy feladatot, hogy nézzek utána valaminek, recepcióval kapcsolatos egy másik irodaházban.
És megkérdeztem a lányokat bennt, nem -e tudják véletlenül a telefonszámot...
Már megoldottam mire kijött az egyikük hogy gondolkodtak rajta és szerintük itt meg itt keressek rá.
Megköszöntem, de mondtam, már megvan.
És elment, és olyan deja vu-m volt, ezt már álmodtam...
Akkor nem tudtam hova tenni. Vagy negyed, vagy fél éve volt.
Én? Irodaház? És valaki mond valamit, ami már megvan?
Sose jutna eszembe magamtól :)

5 megjegyzés:

  1. Hiba a Mátrixban. Az ügynökök elvágták a vezetéket. Ne nézz hátra, csak fuss, fuss! Keress gyorsan egy telefonfülkét!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Rohadtak! ők őriznek minden ajtót, övék minden kulcs.... operátor, kijárat kéne gyorsan!
    oper.... op.... katt.
    -A játéknak vége Mrs. Anderson! amiért rossz kislány volt, most összenövesztjük a száját és beépítünk a hasába egy százlábút!
    :D
    és ekkor ébredek mert bealudtam a pult mögött 6 és 7 óra között, mikor már a légy se zümmög az irodaházban.... :)
    Köszi az ihletet Pimander!!:)

    VálaszTörlés
  3. Rossz kislány volt? Hm...

    VálaszTörlés
  4. Hát aki nem alvad a mátrixban, az mind rosszkislány, rosszkisfiú.

    VálaszTörlés