2010. szeptember 23., csütörtök

helyrebillenés


ez a mai nap nagyon jól kezdődik valahogy tök jól vagyok!:-)


gyógyulok ki a majdnem-megfázásból, ami igazából csak azért volt durva, mert néha úgy bekönnyezett a szemem hogy nem láttam semmit ,se a buszon, se mikor máshova mentem.

és ez nagyon kellemetlen tud lenni.


tegnap sokat gondolkodtam hogy vajon menjek-e a musical stúdióba, mert azért érződött, hogy nincs minden rendben a hangommal...

valahogy mintha átalakulna, már volt ilyen. megfázás-szerű tünetek minden ok nélkül és kb. két nap alatt lefut az egész... de addig... elég intenzív tisztulás, orr-homloküreg területen.

Pont ott, ahol a magasabb hangok rezonálnak, ahol kapcsolódhatunk a magasabb szférákhoz.

Igazából ez az állapot olyan mintha az ember kívül hordaná a lelkét... mintha az érzékenyebb felem lenne kifelé mindenki felé.

Furcsa érzés az biztos.


Ücsörögtem a Corvin kávézó előtti parkban, ettem a nagyszemű szőlőt, és szórakozottan néztem ahogy egy lószúnyog bután ugrál a földön össze-vissza.

Komolyan ezt csinálta, ugrált a nagy lábain és verte a fenekét a földhöz :-DD

Nem volt beteg, egyszerűen ilyen kedve volt.

Szóval tök jól elvoltam, de aztán úgy döntöttem, inkább mégis megyek énekelni. Meglátjuk milyen lesz.


És végülis nagyon jó volt!!!!:-))

Nem voltunk sokan, Ági, Judit,Marcsilla, Peti és én.

meg persze Sándor, a mi énekmesterünk :-))

Végülis nagyjából elosztottuk a számokat, de nem lesz olyan amit csak szólóban énekelünk, mert szituációba lesznek belehelyezve.

Lesz viszont majd karácsonyi gála is!!!:-))))

jaaaaj már most be vagyok zsongva, imádom a karácsonyt is, meg mindent ami hozzá kapcsolódik!!

És 29-én lesz Irigy Hónaljmirigy koncert, amire mindenképp szeretnénk elmenni, tesókkal, barátokkal, Anyuékkal.

Na de kicsit elkanyarodtam.


Szóval számok. Amiket nagyjából én fogok énekelni, az az "Engem nem lehet elfelejteni", és az "Én nem akarok mindenáron férjhez menni"... meg persze ahol még lehet kórusozni vagy kicsit beleénekelni ott is fogok.

A karácsonyi gálás számot még nem döntöttem el... de azért szeretnék fellépni majd valamivel.


Este az egyetlen rossz dolog az volt hogy eltűnt a háromszínű cicánk :-(((

A Mizo cica... igyekszem nem gyászolni még, mert megkerülhet.

Ki szokott menni az udvarra, de mindig visszajött, lehet valaki befogadta, mert azt hitte nincs gazdája, vagy nem tudom.

Az is lehet hogy a nyitott kapun kiszökött.... remélem azért visszajön majd.

Attól még mert nem látom még nem veszett el, nem szűnt meg létezni.

Azért jó lenne megbizonyosodni róla hogy nincs semmi baja.


Huh, gyönyörű nap van!!:-)

ilyenkor véteknek érzem hogy dolgozni kell... de ez van :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése