2010. szeptember 10., péntek

meine kleine nametag

:-))

Szegény új srác, az Ádám, elhagyta a kártyáját épületen belül.
Megtalálta egy másik kolléga, odaadta, mi pedig megszivattuk a srácot, írtunk egy mailt hogy a megtalálónak is és a többletmunkát végző reciseknek is kéretik egy-egy szelet csokival honorálni áldozatos munkájukat.
:-D
Ez a dinka pedig megvette őket.
Úgyhogy vettem én is egy Mars szeletet és nekiadtuk. Nehogymán csoki nélkül maradjon!

Reggel meg ahogy jövök be, a kis portás biztonságiőr egy tábla csokival fogad hogy Boldog Névnapot kívánjon!:-))))
Nem kis édes?:-)))
Ebédszünetkor meg megyek le, aztán vissza, jó esőben, és hirtelen ötlettől vezérelve mondom az Aladárnak hogy "tök nedves kinnt minden, biztos felizgult az idő"!
Röhögött, és azt mondta, ezt még nem hallotta (persze hogy nem, akkor találtam ki):-)

Hívott Andris, régi barát ;-)), nagyon örültem ám neki!
Pont ebédelek a konyhában, telefon a fejemen, kérdezi, na mit dolgozol, milyen a meló?
-Recepciós vagyok. Egész jó, az elején nehéz volt de aztán beletanultam.
A hátam mögött pont kávét főző egyik vezérigazgató nekiállt kifelé szompolyogni, és még hátraszólt, hogy ő most kimegy, nyugodtan beszéljek! :-DDD

Azért Andival sem vagyunk egyszerű esetek, persze ma is szétnevettük magunkat.
Biztos foglalkozási ártalom, nem tudom.
Vagy az ember ha sokat ül az "irodazaj"-ban, vagyis berregő gépek, szellőzőzaj, nagy ritkán elviharzó emberek, szóval ezektől bekattan és mindenféle hülyeséget csinál csak hogy érezze hogy még él egyáltalán :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése