2010. szeptember 8., szerda

Musical stúdió

Aztaaaaa!!!
Annyira jó volt ez a tegnap!!!! Akartam írni mikor hazaértem, de már nagyon fáradt voltam, és még volt munkám otthon is.

munka után elmentem a Hangdala által szervezett Musical Stúdióba.
Előtte csak úgy sétálgattam, mert korábban értem oda, és találtam egy nagyon cuki kis boltot, a Clark Ádám tér közelében, vettem igazi tejet, meg két igazi barackot (aminek illata van és nem kőkemény... mert amiket a hiperszuper marketekben lehet venni, azoknak nincs illata..)
Isteni finomak voltak, bár egyiket Sándornak adtam (ő az énekmester ;-)), nála meg ettem salátát, hát az is mennyei volt.
A stúdiós foglalkozás pedig nagyon izgalmasnak ígérkezett, bár ez még csak az első alkalom, nagyjából megbeszéltük a koncepciót, a dalokat, a stílust, és el is énekeltük őket, meg persze közben volt tea és aprósüti.
Mindent összevetve nagyon-nagyon jól éreztem magam, és most is úgy érzem, még megvan a tegnapi hatása.
Már az a tudat hogy lesz előadás októberben, és én is szólózhatok, és a dalok is olyan lélekteli dalok, örömmel tölt el, és energiával.

Tegnap a 39-es buszmegállójában ücsörögtem késő este, és gondoltam énekelek a dalokból csak úgy zümmögve, míg Csabi (aki véletlenül a közelben tartózkodott :-))) meg nem érkezett és haza nem vitt.
Észre se vettem az elején, hogy mellettem ül egy lány, és mikor készülődtem, megkérdezte énektanár vagyok-e. Á mondom nem, talán majd egyszer.
Akkor miért nem indultam a Csillag születikben?
Hát.... mert féltem. Talán majd egyszer.
Menjek, mert nagyon jó hangom van.
óóóóóóó :-))) pirul pirul,
-kösziiiiiii. Egyébként Te is énekelsz?
-Hát... elég rekedtes a hangom, meg nem is tudom.
-Na, van csomó énekesnő akinek rekedtes a hangja, mint pl. Anastacia.
-Ja, őt szeretem.
-Akkor majd még hallunk egymásról! :-)
-OKé. Minden jót, szia!
-Neked is!!

ma pedig teljesen meg vagyok "hülyülve" :-)))
énekeltem hazafelé, otthon, idefelé, a wc-ben, a konyhában, miközben csináltam a kávékat a vendégeknek.
szóba elegyedek mindenkivel aki szeretne beszélni, és ma szerintem csak az íze miatt iszom kávét, amúgy nem lenne rá szükségem :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése