2010. augusztus 4., szerda

gyerkőcök

elfelejtettem írni, de tegnap gyerekmegőrzőt is játszottam :))))
jött egy házaspár, ügyfél, és hozta a két gyerekét is, csak épp elfelejtette lefoglalni őket, itt rohangáltak, kopogtattak az ajtókon, közben meg a többi helyen tárgyalás folyt, úgyhogy gondoltam rajzolok velük.
tök jó volt, csináltam a recis teendőket meg lovacskát és egyebeket rajzoltunk Zsófival, autókat meg Mátéval.
Már többen megjegyezték hogy a gyerekek nálam kötnek ki, persze volt akinek nem tetszett.
Mert hogy nem ez a munkám meg foglalják le ők, de nekem felüdülés volt akkor is :)
Olyan hihetetlen értelmesek a mostani 6-7 évesek.
ma is jött egy kislány, mondjuk ő már kicsit idősebb, az egyik könyvelőnk kislánya.
Minden nap egy gyerek, így azért ki lehet bírni az irodai légkört :)))
Szívesen foglalkoznék gyerekekkel, de picit nagyobbakkal, pl. tinikkel.
Majd meglátjuk mit hoz a sors :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése