2010. augusztus 7., szombat

Álom másodszor

Újból álmodtam.... de most is hasonlót mint tegnap.
Emiatt felfigyeltem rá.
Az volt hogy már itt laktak tesómék, és ugye két szobám van.
(Amúgy ezen görcsölök második napja, hogy sok lesz a bútor, és próbálom valahogy úgy húzogatni őket hogy még jól nézzen ki, mégis legyen elég hely, csak elég nagy meló.)

És valahogy egyszercsak találunk egy ajtót, és az sok-sok másik egymásba nyíló szobának az ajtaja.
Mondtam nekik hogy én még azt hittem csak két szoba van, közben meg itt ez a még kb. +5.
Tegnap voltak ott mások is, ki is buktam, mit keresnek ott, de csak aludtak az ágyakban.
Ma pedig mindenféle dolgokat találtunk a szobákban... és minden szoba úgymond "valakié" volt egyszer régen. Volt velünk egy szőke hajú iskolás lány, meg persze öcsém barátnője.
Szépen berendezettek voltak a szobák és érdekes módon mindegyiknek volt ablaka...
Az első egy nőé volt, hatalmas gyöngyöket találtunk meg picit már összekoszolódott, de mégis nagyon szép fehér ruhákat, esküvőit, meg csak úgy bálit.
A másik szoba egy nem túl jóindulatú férfié lehetett, mert elég sötét energiája volt még így is, hogy már nem lakott ott jó régóta. találtam egy ezüst nyakláncot, rajta egy lángokat ábrázoló medált, és volt egy nagyobb medálos lánc, szintén valami tüzet ábrázolt, de hatalmas igazgyöngy lógott az alján.
A többi szobában tegnap voltam, volt olyan is ahol azt éreztem ehhez nincs közöm mert valaki másé, csak én is bemehetek, és inkább nem néztem körül.
Amúgy a mai szobanézegetések végén kijutottam egy füves területre, és volt ott egy tök szép medence, kék vízzel.
Olyan fura most fölkelve hogy se több szoba nincs, se kincsek, se medence :-(
Jó volna pedig. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése