2010. szeptember 15., szerda

dalolászás és egyéb

tegnap volt megint Musical stúdió.
Most picit unalmasabb volt, bár lehet csak én voltam hulla fáradt.
Rengeteg dalt vettünk hogy legyen miből válogatni, persze már kiválogattam mik azok amik tetszenek nekem, és szeretném elszólózni ;-))

Elsődleges kedvencem az "engem nem lehet elfelejteni", mert azt olyan dögös bárénekes hangon lehet előadni, de jó még a
"hol jár az eszem?"(mert azt középen lehet szenvedélyesíteni, fokozni),
a "különös éjszaka"(mert az olyan merengős, érzelmes),
"álmodban csak engem láss" (búgós romantikus),
"én nem akarok mindenáron férjhez menni"(háhá, ennek nagyon tuti a szövege :-))).

Valamelyikre le fogok csapni, de elvileg nem csak egy szólószáma lehet valakinek.. ezt majd meglátjuk.
Mindenesetre poénnak ígérkezik, továbbra is :-)

Már megint nem sikerült éjfél előtt ágyba kerülnöm, olyan vagyok mint egy járkáló zombi.... :-))))
Egyszerűen nem tudom megszokni a 8-ra járást. Sose tudtam... már a suliban sem.
Úgy tűnik nem erre vagyok beállítva.
Vagy csak szimplán korábban kéne feküdni :-)

Na ma itt volt egy szoknyavadász embör :-)
Kicsit lesokkolt, ugyanis nadrágban vagyok, de ez nem tántorította el.
Van kb. 60 éves, és ilyet szól, hogy milyen csinos és formás vagyok, megérnék egy-két ajtócsapkodást otthon.
:-S
Uhh. Azt hiszem hirtelen köpni-nyelni nem tudtam.
Itt lökte a rizsát utána is, szétuntam magam rajta :-)))
Azért az önbizalmát irigylem...

2 megjegyzés: