2010. szeptember 16., csütörtök

a Mátyás-hegyi barlangban

(ezek nem mi vagyunk, de a fílinget lehet érezni :-)))
Wow, ez a tegnapi barlangászás, isteni jó volt!:-)))

A Mátyás-hegyi barlangba mentünk.
Kicsit húzós így munka után menni, de hát edzettek vagyunk ,bírjuk.
Kb. 10 fős csapatunk volt, köztük két kisgyerek egy 5 éves, a Boti :-), meg a 9 éves Vivien.
Hihetetlenül ügyesek és cukik voltak ám!!!
Jó, a szülők is nagyon jófejek, meg úgy általában mindenki az volt!

Anyu meg egy régi kolleganője, a Márti +én voltunk a barlangi "szüzek" :-DDDD
(mert ez az első barlangászásunk)
Végigvihogtuk az egész kirándulást, sokszor poénkodtunk a barlangban is, hihetetlen miket tudtak alkotni anyuék is :-))
Volt nagy röhögés akkor is, mikor felkiáltottam hogy "szűz anyám" :-D

Egyébként a barlang elég durva volt, mármint... csúszni, mászni, kapaszkodni, támaszkodni, kemény izommunka néhol, mára érzem minden izmom...
Ja persze Niki nem hoz térdvédőt, úgyhogy piros-lila az egész térdem, majd pár nap múlva teljesen lila lesz :-)
Út közben meg se éreztem... most is csak a színe zavar. Amúgy nem fáj.

Kaptunk sisakot is, olyan lámpásat.
Eszméletlenül büdös volt :-DDD
Anyu befújta valami deóval a mieinket mert egyszerűen nem lehetett elviselni.

Lett videó is, Robi videózott, úgyhogy ha meglesz, majd megpróbálom feltenni :-)

Karcsi nagyon kedves volt, egyáltalán nem nagy az arca (nem tudom miért gondoltam..), mindenkinek segített, elég alapos és körültekintő (ami azért nem rossz dolog).
Szóval hmm azt hiszem tévedtem.

A nap fénypontja az autónál öltözés-vetkőzés volt, én már suttyó ruhában jöttem, az Új udvarban levő wc-ben már átöltöztem, a többiek a kocsinál.
Nézek oldalra, Karcsi már egy szál boxerban öltözik mellettem, na, mondom tök laza. :-)
Este meg Anyuval az út mellett utcai lámpafénynél vettük át a nadrágot, pont jött egy turistabusz, mi meg persze nekiálltunk kicsit csak úgy bugyiban táncikálni (na jó, főként én, hát hiába, az exhibicionizmus) :-)))))))
Lehet jönnek majd még Magyarországra, mert -gondolják -ez egy jóóóóó hely!:-DDDD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése