2010. május 27., csütörtök

angyalok


furán hangzik, olyan mintha egy rakás angyal "dolgozna" rajtam....

egyelőre csak Rafael neve jött... és a késztetés hogy keressek angyalos képet.
nagyon melegem van... főként a szívtájékon.


kicsit olyan érzés mintha tisztulnék valahogy... mintha egy rossz igézet alól szabadulnék ki most.
megértettem az álmomat is... a szőke fehér ruhás "ártatlanság" álarcos nő, fekete nyílpuskával szeretne meglőni egy férfit és engem talál el több helyen is, de nem tud igazából megsebezni.
Pár írással lejjebb van.
Most ez az egész kicsit kiütött.
Mégsem tudom utálni. Nem megy. Nem megy a harag se... forrongtam belül az igaz, de rosszat nem tudtam akarni. Milyen fura....:)
Hogy lefutottak ezek az érzések, most olyan nyugodt vagyok. Nem tudom mit csinál itt ez a rengeteg angyal, de fűteni nem kell szerintem takarózni se nagyon fogok olyan szeretethullámok jönnek át rajtam.
Nagyon érdekes érzés... :)
Mostmár azt hiszem teljesen megbuggyantam.
Jött egy érdekes látomásom. Megfogott két angyal, és éreztem egy apró rántást, elkezdtem távolodni a testemtől, az egyik zöld volt a másik rózsaszín.
Felvittek a felhős birodalomba, a vattapuhaságú fehér habok közé ahol a rendem van.
Már jártam itt. Anyánk mutatta a kék vizet, megfürödtem benne, aztán kaptam egy szalagot a fejemre körbe, nagyon szép volt, elrendezte a hajam, és bepúderezte az arcom valamivel, mintha készítene fel. Valahogy hosszú fehér ruha is lett rajtam, ami elöl csak egy arany csattal volt összefogva szívmagasságban.
A következő pillanatban már sorban álltunk, a rend, és viccesnek tűnik de Szűz mária jött, a szentképekről ismerős az alakja.
A kezéből folyamatosan fény jött, nagyon erős, megsimította az arcom, a szívemnél is elidőzött, és megfogta a kezem is. Fantasztikus gyorsan kitisztult minden.
Könnyűnek, feltöltöttnek és frissnek éreztem magam. Ezután amilyen lágyan jött úgy el is tűnt, én pedig kinyitottam a szemem itthon. A Földön.
Egyébként tényleg így nézett ki (biztos azért mert így él a tudatomban :)):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése