2010. május 23., vasárnap

Tegnap elutaztam Hugiékhoz... már nagyban készülődtek az esti bulira, ahova nem akartam igazából menni (nagyon nehéz kimozdítani :P), de végülis mégis mentem.
Először egy Pinty nevű kocsmába mentünk, marha jó hely, "Fény"-t, meg Kékpintyet ittam.
És ipari mennyiségű sört...:)))
Akik jöttünk: Hugi, Öcs, Cinti, Réka, Marci, Kata és Én.


Mikor elpintyőkéztünk lementünk a partra.
Hugi kedvenc helyén pont a Dj. "Köcsög" játszott XD, nem rossz zenéket amúgy...
előtte megint söröztünk, meg szívtam pár slukkot Hugi cigijéből, most tök jólesett. És egyáltalán nem köhögtem tőle.
Aztán irány a táncparkett!
Hajnali 2-ig nyomtuk, hihetetlen jó volt!
Jött egy srác, enyhén be volt rúgva, fel akart kérni táncolni, de mondtam hogy van pasim (többé-kevésbé), aztán tök aranyos volt, kezet csókolt és ment tovább :D

Végül azért meghívott minket Hugival egy-egy Jagerre.

Én enyhén berúgtam egyébként, ilyenkor már elég gátlástalanul táncolok, remélem nem volt kandi kamera :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése