2010. május 27., csütörtök

SOKK....

Most nagyon durván kibuktam, muszáj kiírnom, mert egyszerűen megőrülök.
Még mindig csak pihegek, alig jutnak az eszembe a szavak.
Beléptem a "szerelmem" mélfiókjába, azt mondta nem titkos, scak meg akartam nézni, hogy elolvasta-e amit írtam Neki.
és merő véletlenül találtam egy levelet amiben leírja hogy elméletileg én felhívtam az exét, mindenfélét mondtam róla, és dicsekedtem, szemétkedtem stb.
Még most sem tértem magamhoz azt hiszem..... ilyen rosszindulattal rég találkoztam.
nem is tudom a számát!!!!
ez most nagyon lesokkolt és szíven döfött, hogy elhitte.
ezért kaptam ma reggel azt az elutasítós emailt tőle, amit nem tudtam miért van.
de nem ez a szomorú hanem az hogy elhitte.
Elhitte, Ő, hogy én ilyenre képes lennék....
Ha valamire mindig kényes voltam az a becsületem, soha, SOHA nem árultam el a becsületemet.
mindig érzékeny ponton szúrt ha olyat feltételeztek rólam amit soha semmilyen kínzás hatására se tennék meg.
most is ez történt... és pont tőle... pont akiről úgy hittem hogy ismer. Hogy szeret, hogy látja a lelkem, hogy tudja milyen vagyok.
Törni zúzni tudnék ettől az igazságtalanságtól. tudom nem változtat az igazságon az ha valaki hazudik de ilyet.... ilyen mocsokságot, maximum az elszúrt brazil szappanoperában látni....
amikor a vipera akcióba lendül és már csak a keresztbetevés kedvéért belemar egy kezdődő kapcsolatba...
és ha nem nézem meg? Bevallom vívódtam kicsit, nem szoktam ilyet csinálni, más cuccába turkálni.
De valamiért mégis muszáj volt, és pont ez jött elő.
Most sem akarom elhinni, muszáj, muszáj leírnom mert megbolondulok, bár tudom csak ismétlem magam.
Nem érzek haragot se semmit, nem tudom, egy hatalmas sokk-ot érzek. az arcom úgymaradt, mint mikor ezt megláttam. Nem bírok érezni semmit. most még csak nem is fáj maximum zsibbad.
El sem akarom hinni hogy létezik ilyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése