2010. május 26., szerda

Mai álom

Család, a férfi néha Tom, néha más, a kis srác néha Ádi néha más.
Meghal a feleség, egy szőke nő. M-mel kezdődött a neve.
A pacák kikészül (ilyenkor valaki idegen), a gyereknek én mesélek, és alszom vele.
Elmegyünk és rosszul leszek, bekönnyezek hogy a csaj ott van még a házban, érzem, és nagyon dühös valamiért.
Voltak szolgálók is, hazamegyünk, gyerek nélkül persze, és sötét van a házban, ablakok tárva-nyitva, nyirkos valahogy a levegő, 1 szolgálónő mosakszik, olyan távol-keleti fíling van amúgy.
Be akarunk menni, pontosabban a férfi, én érzem a nőt, a haragját, szerintem nem jó ötlet.
(jön egy olyan látomás - az álmon belül - hogy belemenne abba aki belép, azonnal megtámadná, szürke amúgy.)
Közeledünk a ház felé, a nő megjelenik fehér ruhában, szőkén az emeleten, és le akarja lőni fekete nyílpuskával a pasit.
Elé állok, én kapom, többet is, de valahogy nem tud megsebezni.

Tanácsot tart egy helyen a személyzet, és az aki a házban volt, ősz hajú idősebb nő, kezd átalakulni egyszerre, szőkévé és fiatallá.
A halott nő vonásait kezdi átvenni, de aztán visszafordul az egész, visszaöregszik, de jobban, és majdnem meghal.
Feltesszük hordágyra, megyek mint egy őrült hogy keressek orvost, de alig van arrafelé a faluban.
Változik a személy a hordágyon, egyszer a szolga, aztán egy férfi, majd idegen nő.
Találok egy kínai orvost, egy shaolin közösségben, zöld övezet, forgalmas utcáról nyílik, szürke kapu, alig van kiírva valami.
Fura.
Nagyon kétségbe vagyunk esve, elvállalja a doki.
Egy ideig ő lesz a beteg, de ezt csak én látom.
Mintha a helyébe lépne picit hogy átérezze mi a gond...
Aztán bemennek.
Marius (féltesóm) tartja a hordágy egyik végét.
Sikerül megmenteni a nőt, én nagyon sírok az örömtől, (nem tudom egyébként kicsodám volt..), aztán mintha átvenném a démont, fogok egy korlátot, már kinnt az utcán,háttal dőlök neki, szorítom, mint egy őrült a korlátot, közben meg rángat a démon belül de nem uralkodhat el.
Nagyon nehéz tartani magam de sikerül amíg teljesen elűzik.
A dokival jóban leszek, beenged a házába, tanulhatok tőle.
Van is ott egy könyv, valami gyógyítós, ahol régen aláhúztam a mondatokat, mutatta, hogy kiskoromban tanultam belőle.
Nagyon régen lehetett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése