2010. május 23., vasárnap

Próba

Ma volt a próba, a Dürer kert mellé mentünk próbaterembe.
Zsolti (dob), Adél (cselló, ének), Tomi (gitár), és én (ének, hegedű).
Ági nem tudott jönni, szegénynek nagyon fájt a foga :(( Ő a basszer.

Elég izgi volt így elsőre próbálni :P
Igazából eléggé izgultam... Adél is. Legalább nem voltam egyedül ezzel :)
Összehoztunk egy pár számot.
Az a durva hogy nemigazán hallom magam. Tök úgy érzem hogy gáz amit csinálok ...
Elég illúziórombolónak éreztem ezt a próbát.. habár élveztem is, fura kettősség volt.
Na igen a félelem nem kellene ide.
Mert most mi vesztenivalóm van igazából? semmi. talán önmagam előtt. annyira odavoltam hogy jó hangom van és mikrofonba teljesen más.
Majdnem el is uralkodott ez az érzés rajtam, hogy szar vagyok (már megint), de valahogy sikerült nyakon csípnem.
Mindenesetre érdekes tapasztalat volt, amellett hogy hasznos is, idegesített, azt hittem ez a lecke már kipipálva, erre megint szembejön...
Viszont a társaság a lehető legjobb volt :)) Mindenki tök jófej :)))
Jövő hét vasárnap Ágival kiegészülve (majdnem kielégülvé-t írtam XD) 2-5-ig lesz megint.
Kíváncsian várom. Addig meg gyakorlok :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése