2010. május 12., szerda

...

Tomi nagyon sajnálom ha megbántottalak.

Nem mentségként írom de néha én is ki lehetek bukva, nekem is lehet rossz napom, és még nem vagyok olyan marha "fejlett" hogy mindent megfelelően kezeljek.
És nekem is szoktak fájni dolgok.
Csak talán nem mutatom olyan gyakran.

azt meg sajnos nem tudom teljesíteni, hogy mindig mindent úgy vegyek ahogy Te elvárod tőlem.
nem tudom észrevetted-e de nemigazán volt még alkalom hogy összecsiszolódjunk.

Én még mindig nagyon szeretlek.
Ha nem így lenne meg se tettem volna azokat a dolgokat amiket megtettem Érted.
Csak annyit kérek beszéljük meg, ha úgy döntünk ennyi volt, azt is elfogadom, tudom minden van valamiért.
De nem szoktam az érzelmeimmel hazárdírozni. azt hittem ennyiben már ismersz.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése