2010. május 14., péntek

Tanfolyam első napja

Ma volt az első nap a tanfolyamból.
Huh.
Izgalmas volt. Nagyon hullámzott a hangulatom, néha emberként néha valami felsőbb énként láttam a dolgokat.
Elég vegyes társaság gyűlt össze.
Volt kisebb bemutatkozás, én voltam a végén, igazából iskolapéldája volt annak hogy tudják az emberek hajtogatni azt amiben épp vannak és hogy az milyen rossz.
Másfél óra politizálás, kesergés a sorsunk miatt. Én rajzoltam már, pedig volt ami érdekelt.
De gondoltam laza vagyok, ha nekem most ez jó, rajzolok.
Az viszont piszok jó volt, hogy ami átjött rajtam, mikor sorra kerültem, valahogy mindenkinek jólesett.
Volt mögötte (már) meggyőződés, tapasztalat, nem csak mondogattam a nagy bölcsességeket, egyszerűen ott volt mögötte a bizonyosság, hogy igen így van, ez vagyok én.
Hiszek az országban, de inkább az emberekben, a politikával azért nem foglalkozom mert csak felhúzom magam rajta :)
Éreztem hogy lenyugszanak a kedélyek.
A tanárunk, egy pszichológus, nagyon jófej, említette ezt is, a vonzás törvényét, szóval ő is olyan pozitívan állt a dolgokhoz, és ezt adta át.
Furcsa volt megint "iskolapadban" ülni :))
Most a kommunikáció alapjait vettük, lesz még olyan hogy kommunikációs tréning, marketing, jog, számtech alapismeretek, operációs rendszerek, internet és kommunikáció, EU alapismeretek, pályázatok, gazdasági ismeretek, pü. és könyvelés alapjai, TB alapismeretek, üzleti terv készítés :)
Wow. Valamiért mégis ott kell lennem. Na nem gond, nyitott vagyok ezekre, és sztem sokat tudok majd hasznosítani is.

Jah :) Voltak beszólások is :)))
Ugye pszichológus volt a tanárunk, beszólt egy ilyet hogy
"hú, ezt most nagyon elfrajdoltam" XD (Freud ;))
Aztán mondott egy szépet : "Az univerzum páratlan csillagai vagyunk" :)))
(ennek nagyon örültem :P)
A gesztusoknál a khm. autós-bemutatást magyarázta egy pasi, és ilyet szólt :
"a magyarok tudtak nagyon faszányosan nyilazni" XDDDD
faszányosan!!! :DDDD LOL.

Érdeklődve várom a hétfőt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése