2010. május 14., péntek

Hála bála :)

Első reakcióm a hálaadás volt Istennek a felismerésért. Őszintén.
No nem a sajátomért... (kivételesen)
Nem tudom miért kellettek ezek a nagy fájdalmak, de lehet ez viszi rá az embert arra hogy másképp lássa a dolgokat.
Ha semmi más jelre nem reagál, drasztikusabb módszerhez folyamodik az univerzum.
De megtörtént és ez a lényeg, és minden elismerésem!
Én is ezt az utat látom helyesnek, ahova visszatértünk, habár cseppet sem kellemes számomra, de ennek az okát viszont magamban kell keresnem.

Itt ütközik még bennem elég erősen most az Isteni és Emberi.
az Isteni részem megért mindent, a szeretet a törvénye, az Emberi részem pedig valahol szenved, és azt hajtogatja hogy nem jó neki és ebből elege van, szabadulni akar.
A dolgokat viszont rendezni kell, és ez általában idő.
Azt is tudom hiába küldenék ki jeleket erőszakkal hogy kérek valaki mást, nem menne.
Vagyis nem tudom. Elvileg nem kéne ezt így kijelenteni.
De nincs hely ott ahol már minden szabad rész foglalt.
Annyit teszek hogy lazán fogom fel, mert azt vettem észre, ez az előrevivő, és nekem is sokkal könnyebb.
Hogy a bizalmamat hogy fogom visszaépíteni, azt egyelőre nem tudom még ...
Már idáig is minden korláton túlléptem. Minden társadalmi szabályon, elváráson, szokáson, ami a férfi-nő viszonnyal kapcsolatos és erre büszke vagyok :)
De a bizalmam kényes téma. És az most rommá van verve egyelőre.

Azt mindig mondtam hogy más boldogsága árán nem akarok boldog lenni.
Nem is lehetnék úgy :))
És ezt nem személytől kell függővé tenni... ezt is megtanultam. Mert függés akkoris.
Piszok nehéz ez a folyamat, a leckék, az Új Világrend szerint érezni, látni,.. (habár ha belegondolok ez nem is annyira új... talán csak egy része :))
Ahh jut eszembe tegnap ettem egy-két szem ooolyan de oooolyan finom krumplis pogácsát!!!!!!!!
Istenem!!! hát az maga volt a majdnem-orgazmus :DDD
A mellettünk lévő Rigó Jancsi cukrászdában lehet kapni, imádom a sütijeiket, de ezt még nem kóstoltam.
Valami fennséges volt :))) El is terültem a földön és csak élveztem a pogit, Hugom, Évi és apu megmosolygása közben.
Nyamm. Szerintem az a pogácsa a mennyországból hullott le ;)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése