2010. május 9., vasárnap

Szombat

Érdekes dolgok történtek a hétvégén :)
szombat este átmentem Hugiékhoz, elmentünk bulizni :)
Hugi, Évi, Réka és én.
Évi ott aludt péntek este, így egyedül utaztam.
Lementünk a dunapartra, ittunk sört, ouzo-t (borókapálesz, most ittam először :) finom, folyékony negró :)), és pezsit.
Utóbbi kettőt már a Mosquito nevű helyen, ahol hajnalig táncoltunk. Wow piszok jó volt, újra táncolni, bulizni.
Picit kikapcsolni.
Utoljára szilveszterkor voltam...
Volt egy srác, enyhén ittas, sztem fel akart szedni bár nem tom, kezembe nyomott egy pohár pezsit pedig nem kértem, aztán gyakorolta velem az izgis csevegést (vagyis kb. háromszor kérdezett meg mindent én meg háromrszor más-más választ adtam neki :D)
Végül otthagytuk, és elmentünk máshova táncolni. Amúgy sem pasizni megyek, hanem táncolni. Lehet ráhímeztetem a felsőmre legközelebb.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése