2010. augusztus 24., kedd

Bölcsességek a könyvből

Ezektől lehidaltam....milyen igazak!!!

A kétely csapda, amit arra használok hogy gátoljam önmagam.

A boldogság nem ejt foglyokat.

Isten azt mondja nekem másokon keresztül: "Ha képes vagy ebben a formában szeretni engem, akkor eljuthatsz a mennyországba"

Minden probléma az elkülönültség érzéséből fakad

Amit elveszek azt elveszítem.

Az önfeláldozás alapja az alacsonyabbrendűség-felsőbbrendűség ördögi köre.

Ha nem fogadom el azt ahol vagyok, akkor hiába várom hogy előbbre lépjek

Ha engedem hogy valaki engem kihasználjon, azzal senkinek sem teszek szívességet.

Minél többet adok másnak magamból, annál többet látok meg belőle

A segítő szerep lehetővé teszi számomra, hogy felsőbbrendűnek érezhessem magam, mert félek az egyenrangú társtól (!)

Ha hiányzik valami az életemből az azt jelenti hogy irányítok

Azt várom el mástól amit én nem adok meg neki

Minden fájdalom félreértésből fakad.

Kapcsolatom az eszmerendszeremet tükrözi

Azt kapom amit szerintem érdemlek

A legnagyobb félelem a boldogságtól való félelem

Mindig a legjobb helyen vagyok ahhoz, hogy megtanuljam, amit leginkább meg kell tanulnom

Amit igazán akarok azt mindig elérhetem

Ha nem vagyok képes érezni, akkor drámát és fájdalmat kreálok, hogy érezzem hogy élek.

Ünneplem azt, ami megadatott nekem.

Ha nincs szépség, csoda, öröm az életemben, akkor az azt jelenti, hogy ítélkezem

Ha átérzem az érzéseimet, az alapvető formulája a gyógyulásnak, felszabadulásnak és előrelépésnek.

Azzá válok ami ellen harcolok.

Ha túl keményen dolgozom a jelenben, az azt jelenti, hogy nem zártam le magamban a múltat.

A boldogságom a legjobb ajándék amit a világnak adhatok.


(C.Spezzano)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése