2010. augusztus 24., kedd

the week's dinamic flow

Jaj ma nincs a kedvenc biztonsági őröm, az Attila.
Komolyan úgy megszoktam hogy mindig tudok vele dumcsizni, hogy most hiányzik ... na mindegy, biztos lesz még csak ma szabadnapja van. :-)

Szombaton megyek tesómékkal a Temic családi napra, beneveztettem magam kb. három versenybe is, de csak a neveket tudom:
Önjáró vadállatok, szumó bírkózás, és cápavadászat.
fogalmam sincs miket takarnak, talán a szumót azt értem, a többi meglepi lesz. :-)
Csomó-csomó játék lesz meg ezo-sátor, lángos, sör, és Republic-koncert :-)))

Ha minden igaz a másik nap meg strandolni megyünk Csabival jó idő esetén. Remélem az is lesz, bár szerdától hideget mondanak... de én még strandolni szeretnék, úúúszkálni :-)
Amit fogok rendszeresen is, mivel lehet kérni wellness ticket-et a cafeteria csomagban, és azzal lehet fizetni az uszodában.
Tök sportember leszek, eszméletlenül élvezem!
Ma szerintem futni fogok. Egyet nem bírok csak... az egyhangúságot.
De azt hiszem ez a veszély nem is fenyeget :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése