2010. augusztus 27., péntek

tiszta lap

tegnap végülis szuper jó nap volt!:-)

meló után Csabival elmentünk moziba, megnéztük a Varázslótanoncot, jó volt, csak néhol hmm.... vicces :-)
Logikai bukfencekkel és néhol olyan zavaros,hogy nagyon, mintha annak aki írta, v. rendezte lövése se lenne a mágiáról.
Szeretem ezt az Allée bevásárlóközpontot, nagy terek vannak szép színes, és kicsit ötödik elem -érzésem van, valahogy szimpi..

Utána gondoltunk egyet és elmentünk Hűvösvölgybe, aztán Solymárra, éjszaka, a Templom térre, ami ismerős volt mert régen ott volt nem messze a Waldorf suli ahova jártam.
Hú nagyon ismerős volt. És most is tetszik, nem is kicsit, gyönyörű az a hely és annyira nyugodt, békés volt, hogy néha majdnem elsírtam magam.
Legszívesebben lefeküdtem volna egy fa alá, takaró magamra és ottaludtam volna.
De így is jó volt annyira örültem hogy kalandban van részem, ráadásul éjszaka amikor alig vannak az utcákon, teljesen elkapott a láz, hogy valami különlegeset csinálunk.
Wass Albert mellszobra előtt leültünk egy padra, és sokat beszélgettünk.
Nagyon sokat segített, sokmindenre rájöttünk, és így utólag is szívből köszönöm!!

Abba a területbe meg beleszerettem, Hűvösvölgy-Solymár, gyönyörű, és valahogy nagyon szimpatikus.
Az árak már kevésbé, ha ingatlanról van szó, de aztán ki tudja.
Talán egyszer ;-)

Mikor hazaértem, tesómék még fennt voltak olyan hajnali 1 körül, kinnt cigiztek a konyhában.
Hugival kiengedtük a cicákat az udvarra, hadd levegőzzenek, aztán leültünk beszélgetni.
Előhoztam a témát, és elmondtam mi az amit gondolok, érzek, őszintén.
Elmondtam hogy azért vagyok feszült, mert úgy érzem nekem kell őket eltartani, és ők ezt elvárják tőlem, mert néha megkérdezték hogy tudok-e adni kicsit, mert nincs kajára pénz.
Úgy éreztem keveset keresek, kudarcot vallottam, és semmi sem működik.
Öcsém azonnal kicsit hevesen reagált, hogy ez az én elvárásom magam felé, ők nem várnak el ilyesmit, és ő ezt érezte, hogy valami ellene irányul tőlem de nem tudta hogy mi az, sokszor elmondta hogy nincs elvárása, persze felsőbbségesen magyarázott.
Azért néha leállítottam, de alapjáraton igaza volt és ezt elismertem.
Nem volt könnyű úgy beszélni a félelmekről , "hibákról", vagy az erős-vagyok illúziót letenni, de még az is nehéz volt hogy ne kezdjek sírni közben.
Ahogy mondtam ezeket, valahogy olyan mély dolgokra derült fény, hogy néha tényleg sírós lett a hangom de valahogy mégis erőre kaptam.
Meg hát ki tudja ki hogy reagál valaki más, ha az ember a "puha" felületét mutatja...
Mégis azt hiszem teljesen letettem az álarcomat.
Jó volt, sok feszültség kijött... és tisztázva lettek a dolgok.
Ezt így szeretem, meg is nyugodtam.
Hugi csendesfigyelő volt, néha-néha közbeszólt, de amúgy csak figyelt az okos kék szemeivel :-)
Cinti is passzív volt, főként köztem meg Öcs között folyt a párbeszéd.
Azt éreztem, Öcs nem tudja hova tenni a kifakadásomat, és gondolom benne is gyűltek a dolgok már régóta.
De egyszer el kell kezdeni letisztázni, és annak most jött el az ideje.
Úgy érzem nagyon értékelték. Nem mondták ki de .... mindenki megkönnyebbült.
És ez jó :-)

*

4 megjegyzés:

  1. Érzékelhető most egyfajta megkönnyebbültség, mert lehetőséget teremtettél és beszéltél a problémáidról, hogy mi nyomja a szívedet. A lelkiismeretedet is próbáltad megnyugtatni.
    Őszintén megnyíltál a saját természetességednél fogva és törekedtél a megértésre, ami minden kapcsolatnak az
    alapját kell, hogy képezze. Nehéznek hangozhat, amit mondok, de szerintem az a legjobb megoldás, ha előnybe részesítsük a másik embert és megpróbáljuk megérteni az ő szemszögéből is. Ez akkor működhet jól, ha a kölcsösség jelemzi. Nagy a felelősséged és ennek a súlyát folyamatosan érezheted.
    Ők is érzik, nagyon jól tisztában vannak vele. Nincsenek nagy elvárásaik veled szemben, csak szükségük van egy iránymutatásra, mert akkor ők is biztonságban érezhetik magukat és jobban képesek kibontakozni.
    Komoly dolgok ezek, nem könnyű róla beszélni, de hiszel benne és ez hit megtartott és előrébb vitt.

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyok egy nagy ingatlan szakértő, de Hűvösvölgynek elég jó a fekvése, az adottságai.
    A 2. kerület egyik legjobb részén található, a Rózsadomb mellett az egyik leggazdagabb régió.
    Nem messze tőle Budakeszi, Solymár még azok a helyek amik elég szépen fejlődnek és nincsenek is annyira messze. Minden héten arra szoktam járni, mert rengeteg kirándulóhely van arra felé.

    VálaszTörlés
  3. Örülök Neked (nálam is) kis őszinte leányzó!:)))
    Itt-ott olvastam bele írásaidba...folytatni fogom.
    Szeretem ezt a nyitottságot...nagyon.:)

    VálaszTörlés
  4. :-) Én is örülök, Shushanna!
    Ilyen nyitott típus vagyok.
    Jó az oldalad nagyon, és jó olvasni egy tapasztalt nő élményeit, érzéseit, gondolatait. ;-)
    Legyen szép napod!

    VálaszTörlés