2010. augusztus 31., kedd

itt van az ősz...


... jönnek a SZÍNEK!!!:-))

5 megjegyzés:

  1. Szépen átalakul a blogod, szép színek:)
    Én most hétvégén elmegyek fotózni a Budai hegyekbe, Hűvösvölgy és talán még Normafa is útba eshet. Egész jó idő várható. A táj is fokozatosan átalakul.

    VálaszTörlés
  2. :-)
    Juuj dejó lesz Neked!!
    én is imádok fotózni.
    majd tegyél fel - ha van kedved - 1-2 fotót a blogodra, megnézném az alkotásaid :-)
    Jó helyekre mész ;-))
    alakul... bár most valahogy tök szürke. ez az amit annyira nem csípek...

    VálaszTörlés
  3. Az időjárás megváltozott, most már szép idő lesz.
    A táj is szép változáson megy keresztül.
    A kirándulásra partnert még nem találtam, úgy hogy ez még kérdéses.
    Néha egyedül is jó, de az nem az igazi.:)

    VálaszTörlés
  4. Remélem igazad lesz. a szürkeséget annyira nem szeretem.
    Bár valahogy mindig arra sarkall hogy én öltözzek színesebben akkor :-)
    Néha jó egyedül menni... legalábbis ha az ember úgy érzi.
    Én múltkor mikor egyedül kirándultam, nagyon jól elvoltam, meg valahogy tudok a természettel beszélgetni, hangtalanul ugyan, de mégis...
    Aztán egy bácsi jött mögöttem ő is fotózott, és jó darabig együtt mentünk, beszélgettünk. :-)

    VálaszTörlés
  5. Igen én például ezért szeretem Hűvösvölgyöt és a többi szép helyet, mert az ember mindig találkozik valakivel az út során, és minden ember szokott köszönni, barátságosak. Teljesen más:)

    VálaszTörlés