2010. augusztus 29., vasárnap

kép - mutatás

ez már nem tudott megérinteni.
ugyan szép próbálkozás volt, de az üzenete egyértelmű.
biztos jó móka ezt játszani, engem igazából már untat, semmi mást nem éreztem. :-)
nem attól lesz jó egy kapcsolat hogy kifelé mutatjuk, mennyire összetartozunk.
most eszembe jutott, tinédzserként én is ezt csináltam, mint igazából még sok más tini, hogy úgy éreztem minden közös dolog, idő, tárgy, esemény összefűz minket egyre jobban a párommal, és hogy akkor aztán holtomiglan-holtodiglan.

Később kiderült hogy nem igazán.

Egyre több ilyen dolgot gyűjtöttünk össze, hogy összetartson valamit ami felett már eljárt az idő.
egy idő után viszont a sok kis dolog plusz egy-egy kötélhurkot jelentett rajtunk, amitől végül mozdulni nem tudtam, és szabadulni vágytam minden erőmmel.
Nem feltétlenül lett teljesen vége. Csak átalakult.
Barátok maradtunk, minden exemmel.
Ezt is ki kell próbálni, ez is egy lépcsőfok.
Na de azt hiszem a tinikor már nem csak nálam múlt el.

2 megjegyzés:

  1. Számomra ezek külsőségek, ugyan valamilyen szinten összekötik a 2 embert, de nincs akkora jelentőségük. Ahhoz sokkal több, sokkal mélyebb dolgokra van szükség, ami állandóan meghatározza az életünket, ami mindig örök valóságot képez bennünk.

    VálaszTörlés
  2. Így van.
    Persze fontosak az együtt-élmények... de hogy csak ezek legyenek, az már szerintem is kevés.
    Talán egyszer mindenki belátja...

    VálaszTörlés