2010. szeptember 2., csütörtök

:-)

Mára már teljesen jól vagyok :-)
Tegnap meló közben sokat hülyültünk a kolleganőmmel, szinte végignevettük a délutánt.
Így azért jó dolgozni ;-)
Este Csabihoz mentem át, akinek áldom a kezeit, mert nagyon jól kimasszírozta a hátamból a feszültséget, utólag is nagyon köszönöm!!!
Öcsémnek szóltam mikor hazaértem, hogy tegye be a fejhallgatót, meg átváltottam kisvillanyra a szobájában, és totál kedves volt.
Maradt egy gundel palim, amit nekiadtam, csokiöntettel, lehet az is nyomott a latban :-)
Éjjel néha felébredtem arra hogy mocorgás van és nehéz néhol a takaró, a cicák gömbölyödtek rajta :-))) Szóval jót aludtam.

Ja és volt egy nagyon érdekes élményem még a nap folyamán :-)
Találkoztam egy sráccal a 86-oson, munkából hazafelé menet.
Vízkék szeme volt és természetes vörös haja.
Nem volt rajta semmi extra, de összenéztünk a tömeg fölött és legalább 10 másodpercig bámultuk egymás.
2x is.
Nem tudtam elkapni a szemem egyszerűen.
Elég zavarbaejtő lett később.
Olyan érzés volt mintha egy legjobb baráttal vagy lelki testvérrel, játszópajtással találkoztam volna.
Rögtön jókedvem lett, annyira hogy alig tudtam félrenézni, úgy rámjött a nevethetnék...
És rá is :-)
már néztünk mindenhova.
Én 3x elvigyorodtam, de legszívesebben teljes szívből ránevettem volna.
Olyan mindent látó tengerszínű szeme-lelke volt. Jelentés úszott benne (legalábbis számomra biztosan).
Talán Atlantiszból ismerem, ez a gondolat jött később.
Leszállt kettővel előttem, de utána sokáig nagyon jó kedvem volt :-)
Már volt egy ilyen esetem két éve, akkor egy 40 körüli pasival néztünk így össze a villamoson és mindkettőnket elkapott a röhögőgörcs :-D
Pedig nem néztünk ki rosszul szerintem.
Elég kínos volt :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése