2010. augusztus 29., vasárnap

Vanília égbolt


Hűaztagagya. mucho gusto grande extasia emocionale fantasia de la vida :-D
Háp-háp.
Megnéztük Hugival a tegnap este elkezdett Vanília égbolt c. filmet....
Ez most a reklám helye.
Nem piskóta.... annyira, hogy most is csak hápogni tudok.
Azt hittük valami nyálas film, némi pszichológiával és tudathasadással, "megöltem valakit de nem emlékszem"-történettel, erre csinál egy csavart, fog egy hatalmas fehér kanalat és belemeríti az emberi élet habjaiba, fájdalmaiba, keserédes hullámaiba.
olyan hatással volt rám, hogy most is csak bámulok ki a fejemből....
Nem semmi a rendező - sem. Gondolom a nőt se véletlenül hívják Sophiának.
Éber álom - nyisd ki a szemed. Brrrr.... fantasztikus!

http://www.youtube.com/watch?v=CHtF8PADoN0

4 megjegyzés:

  1. Bevallom, hogy én Penélope Cruz és a nyisd ki a szemed c film miatt néztem meg:) 10/7 értékelem.
    Érdemes volt megnézni a filmet. Könnyedén követhető volt, viszont én egy mélyebb gondolati tartalommal töltöttem volna meg, amihez Tom Cruise nem alkalmas:)

    VálaszTörlés
  2. :-) azért így is hatalmas élmény, nem?
    én személy szerint nem igazán csípem Tom Cruise-t, valahogy mégis tetszett a film.
    De inkább a zseniális rendezés miatt.
    Könnyedén követhető??
    Neked lehet. :-) Én néha azt se tudtam most mi a rák van. Aztán minden világos lett.
    Bírom ahogy a rendező szórakozik a nézővel. (már az ilyen kevésbé rafkóssal mint én :-)))
    Azt a filmet nem láttam. De szeretem a csajt, Penelopét :-)

    VálaszTörlés
  3. Jó film, de ha egy kicsit közelebbről is megnézzük, akkor látjuk, hogy a film rendezője ezt félig-meddig koppintotta a nyisd ki a szemed c filmről. Alejandro Amenábar rendezte és írta a nyisd ki a szemed c filmet, és ő írta a vanília égboltot is. Valóban vannak benne csavaros fordulatok, de én tudtam követni. Én legszívesebben Pedro Almodóvart választottam volna rendezőnek, mert ez egy tipikus spanyol alkotás. Én azt szeretem és az számomra egy kihívás, ha már totál elvesztem a fonalat:)

    VálaszTörlés
  4. :)
    van olyan film?
    ahol elveszted a fonalat?:-)
    Na, akkor meg kő szereznem a Nyisd ki a szemed-et. Már elég kíváncsi vagyok rá!

    VálaszTörlés