2010. szeptember 2., csütörtök

kicsi töredékek

Ma vettem melóba menet Kemencés lángost :-)
Annyira fincsi volt, el is majszoltam a héven.
Sajtos-tejfölös, egy-két szalonnadarabbal, olyan szabadság íze volt.
meg számomra különleges, még sose ettem olyat :-P


Az új kollegával Ádámmal ebédeltem, nagyon aranyos srác , csak kicsit zárkózott.
Nem mondom a spenót egyáltalán nem volt spenótízű, nem finoman csinálják... többet nem is fogok enni.

Még tegnap este ittam egy nagyon jó kis itókát, most jutott csak eszembe...
Mivel ideges voltam főztem egy tömény teát, citromfűből, tettem bele mézet, és felöntöttem meleg tejjel.
Nekem mindig be szokott jönni... lenyugtat (persze hagyni kell hatni :-))
Igazi boszi-ital :-)

3 megjegyzés:

  1. Készíthetsz otthon is lángost, nem olyan nehéz.
    Már én is megtanultam anyámtól, mert nagyon érdekelt.
    Azt viszont díjazom, hogy a teába mézet raksz, én még a kávéba is azt szoktam rakni. Sokkal egészségesebb és finomabb is.

    VálaszTörlés
  2. jó ötlet az otthoni lángosozás, nekem is van receptem, exem anyukája lángososnál dolgozott sokáig, és odaadta a receptjüket ;-))
    az az egy bajom a mézzel hogy több kell az italba ahhoz hogy elég édes legyen. meg ha sietek akkor nem tudok a mézzel szórakozni, bár annak is meg van a maga hangulata :-)
    én múltkor milka csokit tettem a kávéba... meg szoktam a bundás kenyérre medvesajtot rakni.
    jók az ilyen kis apróságok :-)

    VálaszTörlés
  3. Ez érdekesen hangzik:)
    Akkor én is kipróbálom és meglátjuk, hogy mennyire lesz fincsi.

    VálaszTörlés