2010. augusztus 8., vasárnap

:-)

Úgy tűnik megoldódik minden :)
Itt voltak Öcsiék, tök jól megbeszéltük mi hogy lesz, meg jött Tomi Apu és Anyu, voltak ebédelni és beugrottak utána..
De most valahogy nagyon jó volt az egész :)
Szerdán meló után Apu felvesz, és elmegyünk Anyuhoz.
Közben kreatívoskodtam, volt egy maradék gyönyörű narancssárga muszlin függönyöm, felraktam a gázcsőre :P, ilyen vékony fehér cső és tök jól rá lehetett kis szalagokkal kötni, egy nagy - és eddig tök unalmas - falrész most csodaszép napszínű lett :)
Szal alakul a molekula :))

Jaj ez a ház takarítás... hiába hallgatok zenét közben, ami néha elég vicces mozdulatokra serkent XD,
mégis szép fizikai munka, de legalább ki van pipálva a popsiizomtorna :D
Szuper jó látni hogy állnak össze a dolgok, és amitől féltem igazából nem is létezik, nem kell félni.
Most jutalomból vettem magamnak egy parfümöt, amit egyszer megfogadtam, ha lesz munkám az első fizetésemből megveszem magamnak ;)))



Ha minden igaz, akkor pedig jövő hét utáni hétvégén, megyek ide a csajokkal:
Évekig jártunk, míg Johi táncolt a Forrás -ban, és már egy jó ideje nem voltunk, hihetetlen izgalmas, sok kultúra, táncosok, vásár, forgatag, ahh, nagggyon tuti lenne ha tudnánk menni! :)

http://www.summerfest.hu/Summerweb2/index.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése