2010. augusztus 12., csütörtök

Futás (Running szövege)

A "Hitem, szívem" videó dalszövegfordítása by me

Sarah Brightman: Running (Futás)


Szomorú voltam és csöndes
A lelkem árnyékaként
Mindig kémlelve a látóhatárt
Ki nem mondott ígéretekért

Csöndes óceánokról álmodtam
És a vizek kékjéről énekeltem
Átutazó angyalokkal
Kiket előhívtak hogy vezessenek tovább


Egy távoli, hívogató partra
ahol szabadon kalandozhattam
Az ősi misztériumok földjén
Mit sajátomnak nevezhettem

[Chorus:]

Ez itt Te és én vagyunk
És szaladunk
hogy megváltoztassuk a világot
Hol a remény csillogva átragyog
Gaia zöldje és kékje
És mi szaladunk
Hogy megmentsük a világot
Amit már majdnem elvesztettünk


Futni fogunk
S nézzük ahogy közeledik
A zöld már átragyog
A Szeretet emelkedik
Világok ütköznek
A zöld egyre jobban átragyog

[Repeat chorus]


Hallod a távoli dobolást,
A régiből született szenvedélyét?
Eléri a távoli partokat
Az el-nem-mondott prófécia


Vándorolni fogok át a sivatagon
Keresni foglak a tenyeremben
Az árnyékok csöndjében
Homok palotákban


Majd egy hang szól a vadonból
Minek lelke rejti a kulcsot
Egy egyesült világlélekhez
Mely mindörökké erős és szabad

*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése