2010. augusztus 10., kedd

női szakasz - vásárlás :-)

ma munkából hazafelé úgy éreztem jó lenne ha vennék magamnak egy-két rucit, mert ha halasztgatom tovább, sosem fogok elmenni :-)
(hö-hö... a vásárlásra gondoltam :-D... illetve nem, mert ha arra gondoltam volna meg se fordult volna a fejemben hogy valaki esetleg másra is gondolhat) - -lekváros bukta :D

szóval bementem a Mammutba, és vettem három jó kis cuccot, meg egy pipőt.
a balerina cipőt hívom pipőnek :D
bár nem nagyon szeretek shoppingolni, néha - mint most is - élvezem.
leírom mik a trófeák,mert teljesen bezsongtam tőlük!
az egyik egy olyan igazi piros felső, rögtön szerelem, v-kivágás elöl-hátul, elég mélyen. woahh!
egyébként teljesen egyszerű, puha pamut, imádom!
ezen kívül még két szoknyát vettem, az egyik bézs combközépig érő, van hozzá öv és főként az anyaga fogott meg, kordszerű, de lazább, puha és bársonyos, nem tudom mi lehet pontosan.
a másik olyan szexi titkárnős, fekete, fehér hajszálcsíkos, majdnem térdig érő, és lefelé szűkül.
a pipő pedig fehér, szalagos, tündéres.
és jujj, kezdődik majd a csizmaszezon!!!!!! már most is vannak csizmák!!!!
ha valami amitől bezsongok akkor az a csizma :D
nyugodtan lehet mondani hogy fetisisztaaa, mert igaz!
olyan gyönyörűek voltak már most is, de még biztos jönnek.
Az igazán kedvencem az a velúr vagy hasított bőr, lapos vagy pici sarkú, lehetőleg térdig érő csizi :)
ez lehet bézs, fekete, lila.
vaaagy amit még bírok az a fekete bőr, klasszikus formájú, picit magasabb sarkú, olyan hmmmm..... pont jó, szintén térdig érő.
tetszik a combközépig érő is, csak hát.. az azért elég kihívó :P

általában a klasszikus darabokat szeretem ruhák terén, úgyis valamivel megbolondítom, mert ha csak klasszikusok lennének hamar megunnám őket.
egyébként komolyan nem értem, hogy lehet néha olyan magassarkú cipőket csinálni, hogy se egyensúlyuk, se tartásuk nincs, vagy épp nagyon csúnyák, és közben piszok drágán adják őket.
egyik-másiknál úgy éreztem tényleg kár az anyagért is. :-)
persze lehet másnak meg pont az tetszik, úgyhogy végülis jó így ahogy van minden.

holnap nagy nap lesz, költöznek öcsémék mostmár tényleg!
ma dobozoltak, holnap pedig jönnek.
úgyhogy még állhatok neki az utolsó simításoknak itthon...
egyébként anyagilag is jól fogunk kijönni már most is nagyon szuper, annyira hálás vagyok ezekért a rucikért is, meg most valahogy lelkifuri nélkül meg tudtam őket venni.
és ez nagy dolog, mert még sose vettem úgy ruhát, hogy ne lett volna lelkifurim akár csak egy kicsi is...
szóval jó volt ez a mai nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése