2010. augusztus 11., szerda

ma-mma mia!

hjaj de jó valahogy ez a nap!
még nincs vége mondjuk, de annyira jól érzem magam!:-)
reggel még pakoltam kicsit, helyet, mire hazamegyek már ott lesznek tesómék. wow.
most a Napmadár nevű jóga-gyakorlatokat csináltam reggel és nagyon jól esett.
Nem mindegyik tetszik ennyire, van ami még kényelmetlen...

ja, még tegnapról, jóban lettem a biztiőrökkel, de már úgy tűnik annyira, hogy az egyik puszit dobott mikor elmentem :D
talán túl közvetlen lennék? inkább csak barátságos vagyok és megkérdezem hogy vannak, mi újság, meg leállunk dumálni, de ez azért kell szerintem. :-)

akkora energiákat érzek, nem tudom ez talán kollektíve hat, mert olyan erős, hogy szinte lehetetlen ellenállni (meg nem is érdemes).
annyira de annyira élvezem most az életet, pedig semmi extra nem történt :-)

még mindig nagyon szeretem akit eddig is szerettem, bár nemigazán írtam róla...
takarékra tettem, reméltem hogy talán el fogom felejteni.
de ez olyan szeretet/szerelem, ami összefügg az élettel, és egyszerűen örülök annak hogy Ő létezik.
látszólag eltűnt az életemből, tudom is hogy miért.
fájdalomra nem lehet szép nyitott fényes házat építeni.
bízom benne, meg tudja csinálni amiről úgy érzi hogy meg kell.
én maximálisan támogatom, lelkileg Vele vagyok.
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése