2010. május 30., vasárnap

Buli

Úgy tűnik egy napig se tudok pihenni :)
Mi ez, nagyüzemi élmény-intenzív.. úgy tűnik :))
Tegnap átslattyogtam Zita barátnémhoz, Budafokra.
Előtte elmentünk picit csajos vásárlást tartani, ahh nagyon jó volt, vettem egy habos-babos fehér nyári szoknyát, meg egy bordó bársony melltartót, jaaaaj meg a new yorkerben le volt akciózva egy bugyi, hát az nagy szám volt :DDD
Megkérdeztük az eladósrácot hogy szerinte ez most szexi vagy inkább vicces.
Tök cuki volt, szerinte inkább szexi, úgyhogy végülis megvettem.
Zitáról tudni kell hogy nagyon jól varr, mikor odaértünk hozzájuk azonnal kirakta azokat amiket megvarrt de neki vagy nem jó vagy nem tetszik szóval kaptam egy pár rucit is.
A cicája, Merlin (sziámi), mindig rámnyávogott régen, mint betolakodóra, úgy hogy "nyeeeeeee", mindezt ilyen repedtfazék macskahangon XD
Most viszont a szeme beteg, alig lát szegénykém... de legalább meg tudtam simogatni. Aztán hazajött Csaba, Zita férje, halál jófejek :)
Quimbyt hallgattam kb két óráig, azt nyomatták sörözve meg pizzázva :DDD
Egyébként eléggé megszerettem...
Ők is nagy életfeladat-keresésben vannak, mint általában mindenki akivel találkozom.
Mentem volna estefelé már haza pihenni, de Zita kitalálta hogy menjünk bulizni Wigwamba.
Végülis meggyőzött :)) Rámadott egy átlátszó vörös csipketopot, hát izé... az elején nemigazán akartam felvenni de más nem nagyon volt rám jó, úgyhogy...:)
Megjött Adri és még egy csajszi akinek most nem jut eszembe a neve :P
Adri énekesnő, több rockos bandában énekel, marha jó hangja van. És nagyon cuki csaj!
Na, kiderült wigwamban koncert van elég sok a belépő, menjünk át ZP-be.
Szegények eléggé megszenvedték a ZP-t, négy rockpipi, én mondjuk inkább mindenevő... akkor csak három rockpipi és egy mindenpipi. :)))
Odabennt sportot űztem a hülyeségből azt hiszem, volt egy srác aki a tetkóimról kérdezett,
őt halálra rémítettem mert párhuzamot vont velem meg a kígyóval a karomon, én meg persze rátettem egy lapáttal. :)
egy másik meg hát.... nem tűnt fel hogy nem tudok mit kezdeni a félős srácokkal a bulihelyen??!!
A túl nyomulóst se szeretem.
Azt mondtam Marcinak hogy leszbik vagyunk, és hát tényleg elég "csajosan" táncoltunk, sztem bevette.
Nekem inkább egy sötét lovag kellene, lehet bevonulok majd az Alter-Egóba, és kinézek egy sötét sarokban gubbasztó magát Aragorn-nak álcázó csuklyás szivart.
Asszem őt elfogadnám :)))
Most kicsit fáj a fejem.... talán az ipari mennyiségű sörtől :D
Lassan indulok a próbára. :))

Kedvenc quimby szám :))

http://www.youtube.com/watch?v=pzxvbwKaPIw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése