2010. május 30., vasárnap

Tam tam tadam

Sziasztok!
(jut eszembe még sose köszöntem így a blogon:P, mindig abból indulok ki hogy úgyis alig olvassák:)) aztán ki tudja. persze az se gond ha nem sokan. )
nagyon yo volt a mai próba!!! az elején nem voltam túl lelkes, nem is tudom, nem voltam magammal teljesen tisztában. jött most már a basszer Ági, nagyon cuki ő is :)))
most Adél nem jött, szóval egyedül voltam énekes-vokál :)
Nem tudom mi történt, lehet hogy már mivel második alkalom, bátrabban álltam a dologhoz.
Vagy a hangosítás volt jobb és nem kellett ordítanom..nem tudom.
Ági útközben kibukott, mert túl van terhelve és alig tud most basszgitározni, azt mondta hogy béna, és nem akarja a mi időnket rabolni, úgy kellett vigasztalni kb 10 percig :)
Szegénykém, tényleg túl van hajtva.. de aztán végülis nekiment mégegyszer és végigcsinálta.
Kipróbáltam milyen ha operásat éneklek, amikor már nem voltam ideges, megnyíltam, sokkal jobban ment, simán csont nélkül mentek a magas hangok!
Nagyim javasolta hogy írjak az operaháznak hogy van-e felvétel a kórusba, és mi kell hozzá. :-S hát... egy próbát megér.
anno mikor kicsi voltam, 5.-es felvettek a gyerekkórusukba... csak bizonyos okok miatt nem mehettem.
viszont a srácok beleegyeztek hogy egy-két Nightwish-számot eljátszhatunk ;)))
Huh alig várom, az azért kihívás lesz :)))

Picit olyan érzésem volt néha hogy ... szerényebbre kéne vennem a figurát, szóval én ott énekelgetek meg operázgatok, lehet valami egyszerűbbet kéne szünetekben gyakorolnom.
nem akartam hogy azt higgyék most Niki fel akar vágni, mert hú de menő.
és hát még mindig azt hiszem - úgy tűnik - hogy zavarok és senki se kíváncsi rám, és egyszer valaki beszól hogy hagyjam már abba mert borzalmas.
Mondjuk a gitáros srác a Tomi beszólt hogy ha lehet ne a mikrofonba operázzak :DD egy picit furcsállottam, de aztán nem bántódtam meg rajta, egyrészt mert még ha úgy is mondja, leszarom :)) másrészt viszont tudom hogy nem rossz szándéka volt vele.
Én is fizetek a próbateremért, szóval miért ne gyakorolhatnék?
Most picit azért lett önbizalmam, mert amikor ellazulok, fantasztikus milyen magas hangokat meg tudok szólaltatni operásan.
Egyelőre két szám van amit elég jól tudunk, a
'Darabokra törted a szívem' (Demjén F.), http://www.youtube.com/watch?v=ljnHkX-wkS0
és a
'So young' (The Corrs) http://www.youtube.com/watch?v=C6qeWIBNCHo&feature=PlayList&p=5D73B087BD390D74&playnext_from=PL&playnext=1&index=57

:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése