2010. június 3., csütörtök

Illúzió

Azt hiszem bebizonyosodott számomra hogy van ellenerő(ezt eddig is tudtam ugyan:P), de az is, hogy milyen rosszindulatú, és ártó is tud lenni.
Az ellenerőnek jelenleg neve is van, és ez a "menyasszony" tegnap kétszer is megtisztelt az ordibálásával olyan valaki számáról akit nagyon szeretek.
Persze mindkétszer rácsaptam a telefont pár perc után.
Furcsa miket hoz néha az élet.
Ha ezen túlleszek szerintem nem sokminden fog tudni meglepni. Ebből a szempontból bizony hálás lehetek :)
26 éves koromig már jópárszor belecsaptam a lecsóba, sosem éltem alacsony hőfokú életet.
biztos ezt vállaltam, nem tudom.
Azt tudom viszont hogy tegnap Csabi megmentette az életem. Köszönöm Csabi!!! :)
Leültünk vízipipázni, amitől rendesen belazultam (végre!!), és az aputól elkunyerált xanaxot mélyen eldugtam a gyógyszeres ládikámba.
Remélem nem lesz rá szükség egy jó ideig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése