2010. június 28., hétfő

Egy szál nő apró örömei... ma.

Na az ilyen apró örömökért érdemes élni :)))
Elmentem a Városmajorba, szedtem hársfavirágot, meg punnyadtam picit egy csomó padon :)
Postáról hazamenet, két srác mellett épp hogy elfértem, erre az egyik arrébb ugrik és utánam kiáltja "bocsásson meg szép hölgyem":DDD
Mondtam semmi baj.
Erre még utánam kiabál "helyesbítek, Nagyon szép hölgyem!" XDDD
Megköszöntem, és vigyorogtam egész úton hazafelé.
Hát igen, kell ez egy nő lelkének, úgyhogy uraim, aktivizálhatják a bókolókészségüket :))))
Hazaérve jött a második "apró" öröm, vagyis hétköznapi orgazmus :DD
A SÖR!!! Mint a filmekben, beestem az ajtón, cuccok a földre, hátamat a falnak és jéghideg sööör...
Évekig nem értettem mi olyan jó a sörben, keserű, sárga lötty.
26 évesen megvilágosodtam :DDD
Valami fennséges! (persze.. mértékkel. az utolsót akkor ittam mikor a Shakira klipet tettem fel)

Mostanában Bourne-t nézek.
Trilógia, kémes, akciós, titkosügynökös.
Nagyon szeretem, mert okos, pörgős, és helyes a főszereplő :P
Jaaaa és nem utolsósorban a harci jelenetek szuper jól meg vannak koreografálva!
Hihető, gyors, pontos, és erőteljes. Tényleg a harcképtelenné-tevésre (vagy épp likvidálásra) megy, nem csak úgy hadonásznak a levegőben direkt melléütve.
Nagyon csúcs!

(ja, még mindig nő vagyok, de nekem így kalandos, így szeretem, jó néha pasis dolgokat csinálni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése