2010. július 1., csütörtök

Egy gyönyörű szám


Sarah Brightman - He doesn't see me

Nemrég akadtam rá, és azonnal magával ragadott.
Annyira szép :)
talán később lefordítom a szövegét, az is hmm.. sokat mondó.

Nem lát engem

Mikor elmegy mellettem
Ő egy fénysugár
Mint az égből földre érő
első csepp napfény
Tudom, ő egy király
Aki királynőt érdemel
De én nem vagyok királynő...
És ezért észre sem vesz

Mikor ő táncol
Mindig mosolyra derít
Mindent az ő fényéhez
képest látok
Olyan kellem van a mozdulataiban
Amilyen nekem sose lesz
Én nem vagyok ilyen kecses
Ó, én nem vagyok ilyen kecses

Minél közelebb kerül
Annál jobban elrejtőzöm
Úgy szégyellem a testem és a hangom
Vannak határok amiket
a háború ellenére
átlépünk
De a saját határainkat úgy tűnik
nem vagyunk képesek

Olyan kisugárzása van a lánynak
ami gyengéden körbeveszi
tündöklő ragyogása
átfénylik az életén
Ő annyira több másnál mint amennyire nem az (?)
De ezeket én nem látom...
Mert ő nem lát engem
És ő ezért nem lát engem

Vannak dolgok amiken változtathatunk
Ha azt választjuk hogy küzdünk
De az igazságtalanság falai magasak

Mikor elmegy mellettem
Ő egy fénysugár
Mint az égből földre érő
első csepp napfény
Tudom, ő egy király
Aki királynőt érdemel
Valaki mást mint én vagyok
Annyira mást mint én

Ő nem lát engem..

2 megjegyzés:

  1. Hát ezen most bőgök:( Köszönöm az érzéseket!....

    VálaszTörlés
  2. Ez csak egy dal, Évi...
    Ezentúl vidám dalokat fogok lefordítani :)
    Inkább jó érzéseid legyenek mint sírósak!
    :-*

    VálaszTörlés