2010. július 2., péntek

Események

Olyan gyorsan mennek a dolgok valahogy.

Azt álmodtam hogy eljövök otthonról, fehér hálóingben, kiszállok az ablakon :), furcsa az ég, hókristályok szállingóznak, tisztán kivehetőek, és az egész olyan szürreális.
Úgy forrong, alakul, nem is tudom, túl gyorsan mozognak a felhők, szürke,kék,fekete kavarog...
Mennék vissza, de túl magasan van az ablak, elkúszom a kapuig, sárban, vízben.
Be kell vagy 10x ütni a kódot, és az utolsóknál egy árnyék vetül rám, de végül sikerül bejutni.

Aztán úgy döntöttem nem megyek ma suliba, annyi dolgom van most, hogy nem mehetek.
Délelőtt megint rámtörtek a félelmek, hogy nem tudom hogy lesz tovább, megint tök egyedül vagyok mindenre, úgyse segít senki.
Egy pillanatra jött volna a magányos harcosnő - egó, de már nem élek vele.

Olyan furi dolog történt. Szoktam néha jósolgatni magamnak az angyalforrás.hu-n és a tündérkártyában tegnap azt húztam hogy gyerek és család, hogy érkezik hozzám egy gyermek vagy valami családtaggal kapcsolatos esemény lesz.
Erre ma hív Apu, (nem a francia :P), hogy felmondták az albérletüket, és augusztustól ide költöznének a gyerekek - vagyis a tesóim :)
Elmennek majd dolgozni, meg Apu is próbál valami új helyet keresni.

Erre kb egy fél órával hív az exem hogy egy régi "barátnőjének" vett telefont, és csinált rá a csaj valami marha nagy számlát, azt meg most vonják a fizujából 3 hónapig, és hát ezt most nem részletezem, de ez is érint engem.
Bevallom már megint egy kicsit megijedtem.
Fogalmam sincs hogy fogom megoldani a dolgokat, még jó hogy most legalább munkám lett :)
Felvettek recepciósnak egy irodaházba :))

Már annyira nem pánikolok mint régen.
Talán apámnak is jó ébresztő lesz ez, és nem fog elpiálni 50-60 ezreket egy hónapban.... :(
Tényleg csak valami nagyon drasztikus történés tudja ebből az állapotból kiszedni őt, kicsit talán túl lazán veszi a dolgokat. Ha nincs pénz, kölcsönkér, csak épp azt is vissza kell adni.
Remélem felrázza ez az eset, és rendbeszedi magát.

Én meg befejezhetném a jövőn való rágódást... teljesen fölösleges.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése