2010. július 2., péntek

Tiszta víz

Úgy örülök hogy tévedtem!!!
Megvádoltak olyannal amit nem csináltam, és ittam a levét, esélyt se kapván a védekezésre.
Erre én is ugyanezt csináltam.
Ugyan nem teljesen nyilvánosan, és nem éreztem haragot, vagy rosszindulatot az illető felé, de mégis ... attól még mert nem nyilvános, létezett a gyanú.
Szóval itt és most, nagyon sajnálom amit feltételeztem Rólad, Évi!
Biztos meg volt az oka, remélem tanultam belőle, viszont annyira megkönnyebbültem hogy kiderült, alaptalan az egész.
Nem is akartam elhinni teljesen hogy ilyen lehetséges. Senkiről se tudnám 100%-ig ezt feltételezni.
Valamennyire mégis megtettem ezért kérlek ne haragudj!

Azt megtanultam, hogy cseppet sem számít ki mit mond.
Én tudom hogy tiszta a lelkiismeretem.
Sokkal magasabb fórum előtt felelek, és bátran tiszta szívvel oda tudok állni, ez az ami számít.
Így elenyészik a fontossága annak ki is volt a ludas valójában.
Teljesen lényegtelen már, a lecke megtanulva, és ezt köszönöm!
Az igazságot teljesen fölösleges kutatni, úgyis utat tör magának, és megnyilvánul a megfelelő helyen és időben.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése